پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۱۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اعتراض دانشجویان در مورد قوانین سنواتی گفت: هزینه این قانون توسط هیئت امنای دانشگاه تعیین شده و دانشگاه نیز براساس قوانین وزارت علوم عمل می‌کند.

شعار سال: محمدعلی برخورداری، رئیس دانشگاه علم و صنعت در خصوص قانون سنوات دانشجویان گفت: این بحث‌ها چند سال است که مطرح می‌شود در صورتی که ما براساس آئین نامه‌ای که وزارت علوم ابلاغ کرده عمل می‌کنیم.

وی افزود: دانشجویان در این خصوص مرتبط هستند و اگر درخواست جدیدی داشته باشند به وزارت علوم منتقل می‌کنند، اما مسئله آموزشی قوانین دارد که مراجع بالادستی تصمیم می‌گیرند و آن را ابلاغ می‌کنند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اصلاح قانون سنوات در این دانشگاه گفت: سال گذشته دانشجویانی که تاخیر سنواتی داشتند علاوه بر هزینه سنوات نمره هم از دانشجویان کم می‌شد که ما این مورد را از سنوات دانشجویان حذف کردیم.

وی یادآور شد: اعتراض دانشجویان بابت مسائل مالی است که باید هیئت امنای دانشگاه تصمیم بگیرند و طبق مصوبه هیئت امنا این هزینه‌ها باید پرداخت شود.

برخورداری خاطرنشان کرد: دانشجویانی که وارد دانشگاه علم و صنعت می‌شوند قبل از ثبت نام آئین نامه را مطالعه می‌کنند و از هزینه‌های سنوات دانشجویی مطلع هستند و همه دانشگاه‌ها نیز کم و بیش این قانون را دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 3دی 96، کدمطلب:۶۵۴۸۶۰، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین