پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مبلمان اداري و هشتمين نمايشگاه بين المللي معماري و دکوراسيون داخلي ايران در تهران آغاز به کار کرد.

شعارسال:هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مبلمان اداري و هشتمين نمايشگاه بين المللي معماري و دکوراسيون داخلي ايران در تهران آغاز به کار کرد.

در نمايشگاه بين المللي مبلمان اداري علاوه بر توليد کنندگان داخلي نمايندگاني از کشورهاي چين ، کره جنوبي، ايتاليا و تايوان حضور دارند و در فضايي به وسعت 9 هزار متر مربع آخرين توانمندهاي خود را در معرض ديد عموم قرار مي دهند.

اين نمايشگاه، امسال با شعار نمايشگاه: سکوي صادرات آغاز به کار کرده و صادرات و معرفي توانمندي هاي صادراتي ايران، مهمترين اولويت برپايي اين نمايشگاه است.

حمايت از توليد مبلمان اداري با طراحي ايراني و فرهنگ سازي و تشويق فعاليت هاي صادراتي و فراهم کردن بستر ارتقاي سطح کمي و کيفي طراحي، توليد ، فروش و صادرات توليدات و محصولات ايراني مهمترين اهداف برپايي نمايشگاه است.

همچنين در نمايشگاه بين المللي معماري و دکوراسيون داخلي ، 193 شرکت داخلي و 19 شرکت خارجي از کشورهاي ايتاليا، آلمان، چين، فرانسه و ترکيه جديدترين صنايع، تجهيزات ،توليدات و خدمات خود را ارائه و در معرض علاقمندان قرار داده اند.

در هشتمين نمايشگاه بين المللي معماري، دکوراسيون داخلي وخانه مدرن که تلفيقي از دانش، هنر و صنعت است، علاوه بر شرکت هاي خصوصي، برخي سازمان ها و دستگاههاي دولتي هم توانمندي هاي خود در حوزه هاي مختلف طراحي و مشاوره معماري و دکوراسيون داخلي و همچنين آخرين دستآوردها و توليدات حوزه هاي نانوتکنولوژي و بيوتکنولوژي را عرضه مي کنند.

در اين نمايشگاه همچنين انواع خانه پيش ساخته، نور پردازي و هوشمند سازي، فناوري هاي نوين تاسيسات، مبلمان و تجهيزات مربوط به فضاي باز، تجهيزات دکوراسيون داخلي،انواع پرده، کاغذ ديواري، پوشش هاي تزئيني، ديوارپوشي، لوازم ويژه دکوراسيون و تزئيني، مبلمان ورزشي و تفريحي، انواع لوازم الکترونيکي شامل هوشمندسازي، سيستم هاي کنترل از راه دور، سيستم هاي ايمني ساختمان، سيستم هاي پالايشي مواد و ديگر محصولات و طرح ها، به معرض نمايش گذاشته مي شود.

نمايشگاه بين المللي معماري، دکوراسيون داخلي و خانه مدرن در فضايي بالغ بر 20 هزار متر مربع برگزار مي شود و نسبت به دوره گذشته 20 درصد افزايش مشارکت کننده داشته است که اين موضوع نشان از رشد و توسعه حوزه طراحي و معماري صنعت ساختماني کشور دارد.

معرفي توانمندي هاي داخلي درحوزه توليد محصولات و خدمات معماري و دکوراسيون ،آشنايي شرکت هاي ايراني با آخرين فناوري هاي روز دنيا، معرفي آخرين توانمندي ها و فناوري هاي نوين به ويژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژي و بيوتکنولوژي، ايجاد فرصت هاي تجاري جديد، اشتغالزايي ، فراهم کردن زمينه تعامل بين دانشگاه و توليدکنندگان و شناسايي ظرفيت خدمات صادراتي حوزه دکوراسيون کشور، مهمترين اهداف برگزاري هشتمين نمايشگاه بين المللي خانه مدرن، معماري داخلي و دکوراسيون است.

اين دو نمايشگاه از امروز تا 24 دي از ساعت 9 تا 17 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديدعلاقه مندان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا وسیما،تاریخ انتشار21دی 96،کدخبر: 1986680، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین