پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۲۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، از ۴۲ اثر با حضور رئیس جمهور تقدیر شد.

 شعارسال: آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فارابی صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر حداد عادل رئیس شورای تحول علوم انسانی و برخی از روسای دانشگاه های برتر و برگزیدگان در سالن اجلاس سران برگزار شد.

حسین میرزایی دبیر جشنواره گفت: در این دوره ۴ هزار و ۱۸۳ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که بیشترین تعداد آثار متعلق به گروه فلسفه، کلام، اخلاق، ادیان و عرفان با تعداد ۵۹۵ اثر و کمترین آثار مربوط به گروه فناوری اطلاعات، کتابداری و اطلاع رسانی با تعداد ۱۴۱ اثر بود.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۷۴ درصد از شرکت کنندگان مرد و ۲۶ درصد خانم بودند که با توجه به اینکه سهم شرکت کنندگان خانم در این جشنواره کم بود، ۳۷ درصد برگزیدگان داخلی از بین بانوان اندیشمند انتخاب شدند و در این جشنواره از ۴۲ اثر تقدیر شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:24 دی 1396 ، کدخبر:4199067 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
امیدواریم شاهده اینگونه اثار فاخر هرچه بیشتر در سال های اتی ببینیم
ن.ف83
مسعود
United Kingdom
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
امیدواریم شاهده اینگونه اثار فاخر هرچه بیشتر در سال های اتی باشیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین