پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: اولین و بزرگترین ترمینال برون استانی خرم‌آباد طی دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شعارسال: محمد فتحی‌بیرانوند با اشاره به افتتاح ترمینال برون‌شهری این شهرستان، اظهار کرد: اولین و بزرگترین ترمینال برون استانی خرم‌آباد طی دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از 10 پروژه برتر تاریخ مدیریت شهری خرم‌آباد از نظر وسعت و هزینه است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به هزینه 28 میلیارد تومانی ساخت ترمینال، بیان داشت: اعتبار این پروژه از محل اخذ تسهیلات بانکی و منابع داخلی شهرداری و سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر تامین شده‌است.

فتحی‌بیرانوند تصریح کرد: با افتتاح ترمینال برون استانی خرم‌آباد جابه‌جایی مسافران به استان‌های مجاور مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به برخی مختصات پروژه، یادآور شد: ترمینال در زمینی به مساحت 36 هزارمتر مربع احداث و دارای زیربنایی به متراژ 4 هزار مترمربع است، مجموعه از تمامی مراکز خدماتی و رفاهی همانند 10 غرفه فروش بلیط، دفتر مدیریت ترمینال و مدیریت انتظامی، دفتر پست، اتاق کودک، دو سالن استراحت برای رانندگان و کافی‌شاپ برخوردار است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد افزود: طبق رایزنی‌هایی که انجام شده تمامی تعاونی‌های شهر پس از افتتاح در ترمینال متمرکز و به ارائه خدمت می‌پردازند.

فتحی‌بیرانوند به صفر رساندن قاچاق کالا را یکی از ویژگی‌های مهم ترمینال برشمرد و بیان داشت: با استقرار دفتر پست و دفتر مدیریت انتظامی در ترمینال می‌توان گفت بحث قاچاق کالا در استان به صفر می‌رسد.

وی تاکید کرد: با افتتاح ترمینال برای 115 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود، ضمن اینکه طی مدت چهارساله ساخت این پروژه 431 شغل در حین کار ایجاد شده که از این منظر پروژه‌ای بزرگ در نوع خود تلقی می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 13بهمن1396 ، کدخبر: 13961111002290 : www.lorestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین