پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت مکلف شده در برنامه ششم توسعه، 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار را به شبکه های ارتباطی متصل کند.

شعارسال : محمد جواد آذری جهرمی روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های ارتباط روستایی در یزد افزود: در 6 ماه اول آغاز بکار دولت دوازدهم، 88 درصد روستاهای یزد زیر پوشش قرار گرفته اند.
وی یادآور شد: زیر ساخت‌ها، خدمات و محتوا سه ضلع اصلی توسعه ارتباطات است و آن انقلابی که باید ایجاد شود تا توسعه در اقتصاد و بخش های دیگر اتفاق بیفتد توسعه خدمات است که باید در این زمینه تلاش کنیم.
وی افزود: همه ارکان نظام و همه جوانان ما باید در بخش خدمات فعالیت خود را آغاز کنند، هر چند این فعالیت ها متوقف نبوده اما نیاز به انقلابی بزرگ در این حوزه است.
آذری جهرمی ادامه داد: با راه اندازی خدمات ارتباطی در روستاها، اطلاعات مناسب برای ترویج موضوع کشاورزی به صورت آنلاین در اختیار روستاییان قرار می گیرد و بیش از 2700 خانه بهداشت و پنج هزار دهیاری نیز به شبکه ارتباطی متصل می شوند.
وزیر ارتباطات در ادامه اظهار داشت: 90 درصد روستاهای استان یزد به خدمات ارتباطی متصل شده اند و با توجه به تلاش های صورت گرفته در یکسال گذشته، تمام شهرهای این استان به پوشش نسل سوم و چهارم خدمات متصل شده که این یک شاخص عدالت اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: 256 روستای استان یزد خدمات ارتباطی سه اپراتور را به طور همزمان دریافت می کنند که از ابتدای دهه فجر امسال این خدمات در دسترس مردم قرار گرفته است.
آذری جهرمی تصریح کرد: هنوز در استان یزد 28 روستا داریم که فاقد هرگونه خدمات ارتباطی است که تلاش می کنیم این روستاها نیز به زودی از این خدمات بهره مند شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر دوشنبه برای افتتاح طرحهای ارتباطی وارد استان یزد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کدخبر: 82821916، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین