پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: طرح‌های اجرایی و توسعه‌ای استان کرمان با طی فرآیند زیست محیطی و اخذ مجوز زیست محیطی انجام می‌گیرد

شعارسال: جعفر رودری در نشست کارگروه آمایش و محیط زیست و توسعه پایدار استان اظهار داشت: محیط زیست نیازمند توجهی با ظرفت و تدبیر است و مهم‌ترین مسئله حفظ منابع زیست محیطی است.

وی بیان داشت: در استفاده از محیط زیست نباید عرصه را آنچنان بر خودمان تنگ کنیم که بعدا شاهد اثرات زیانباری از جمله بیماری، نابودی محیط زیست و شویم.

رودری با تاکید بر حفظ منابع بین نسلی تصریح کرد: ما پاسخگوی نسل‌های آینده نیز هستیم و در استفاده از طبیعت باید ادامه و تداوم حیات برای نسل آینده نیز دیده شود.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر جمعیت کنونی نیاز به غذا، تولید، کار اقتصادی و دارد، اما هنر ما این است که با کمترین آثار زیان‌بار زیست محیطی کار خود را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: هرگونه نگاه در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و عمران قطعا دلسوزانه و برای کمک به بخشی از جامعه است.

وی ادامه داد: وظیفه مراکز علمی و دانشگاهی است که آسیب‌شناسی کنند که به چه شکل می‌توانیم حرکت کنیم که جلوی حرکت قطار تولید و توسعه گرفته نشود و آثار زیان‌بار را به حداقل رساند.

رودری تصریح کرد: باید نگاه واقع‌بینانه داشت که در دنیای امروز جذب سرمایه‌گذار کار سختی است و منوط کردن ارائه مجوز زیست محیطی به آخرین مرحله، اشکال دارد و این مسائل باید مدنظر قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری نشانه نیوز، تاریخ انتشار: 17بهمن1394، کدخبر: 55480: www.neshanenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین