پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
رییس سازمان دامپزشکی کشور:در این راستا بیش از 24 هزار پرنده مبتلا در کشور معدوم شده است.

شعار سال: رئیس سازمان دامپزشکی کشورگفت: تاکنون بیش از 500 کانون بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان درکشورگزارش شده است.
رفیعی پورافزود: در این راستا بیش از 24 هزار پرنده مبتلا در کشور معدوم شده است.
وی ابراز خرسندی کرد: با اقدامات پیشگیرانه و کنترلی اداره کل دامپزشکی استان کرمان تاکنون هیچ موردی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان کرمان گزارش نشده است.
وی افزود: در دو سال گذشته در حوزه آنفولانزای فوق حاد پرندگان طغیان بیماری آنفولانزای فوق حاد در صنعت مرغداری کشور و حتی مرغ های روستایی و بومی وجود داشته که با اقدامات به موقع کنترل شده است..
وی با بیان اینکه واکسیناسیون دام های سبک و سنگین کشور در 32 استان از جمله کرمان و در سه مرحله به صورت رایگان برعلیه بیماری تب برفکی انجام شده است خاطرنشان کرد: تا پایان سال نیز یک مرحله دیگر این واکسیناسیون در کشور انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:با هماهنگی مسئولان اجرایی استان کرمان 10 پست قرنطینه دام در مبادی ورودی استان برای جلوگیری از قاچاق دام و کنترل آن بزودی راه اندازی می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 16 بهمن 96، کد مطلب: 2024834: www.semnan.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین