پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هر مدیری برای موفقیت اختیارات کامل می‌خواهد گفت: امیدواریم قول رئیس جمهور در سفر به ایتان کرمان در رابطه با تفویض اختیارات به استان عملیاتی شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی چهارشنبه شب در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان تشکیل شد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی انجام شده و آنچه که از انقلاب تحویل گرفتیم تا الان قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه تکامل حد ندارد و همیشه روستاهایی نسبت به شهرها و حتی شهرها نسبت به شهرهایی جلوتر و یا عقب‌تر هستند گفت: در دنیا دو نگاه در مدیریت کشور به اقتصاد است و نگاه اول به اقتصاد در شرایط تثبیت اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تبیین نگاه تثبیتی به اقتصاد افزود: در این نگاه اقتصادی، دولت‌ها تلاش می‌کنند تا وضعیت موجود مردم راحفظ کنند و کالاهای اساسی را به دست مردم برسانند که بیشتر شرایط کوپنی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نگاه دوم شرایط بحرانی دیده نمی‌شود و رقابت اقتصادی ایجاد می‌شود که باید زیرساخت‌های لازم وجود داشته باشد بیان کرد: برای موفقیت در اقتصاد مقاومتی باید به سه ضلع توجه شود و به هر کدام از این اضلاع کمتر توجه شود از هدف خود دور خواهیم شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید نیروی انسانی مناسب و قابل در اختیار باشد و شرط اول موفقیت همین است گفت: باید بودجه لازم در اختیار داشته باشیم و اگر می‌خواهیم در استان کرمان موفق باشیم باید متناسب باهدف، بودجه کافی در اختیار باشد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه مدیریت قوی اختیارات لازم را هم می‌خواهد و باید تفویض اختیارات انجام شود افزود: امیدواریم قول رئیس جمهور در سفر به ایتان کرمان در رابطه با تفویض اختیارات به استان عملیاتی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 19بهمن 96، کدمطلب:1651192، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
رییس جمهور روحانی به نسبت رییس قبلی قول های غیر معقول کمتری می دن...ولی خب امیدوارم خواسته به حق نماینده ولی فقیه عملی بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین