پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در سه ماه گذشته ( 13 شهریور تا 12 آذر ) سه وعده داده است.

شعار سال: معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در سه ماه گذشته ( 13 شهریور تا 12 آذر ) سه وعده داده است. فهزست وعده های سیدحسین میرشفیع به شرح زیر است.

1- آسفالت۴هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان تیر 95

تین نیوز | چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ به نقل از از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: هفته دولت ۴۳۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید و برآورد آن است که تا پایان نیمه دوم سال مالی یعنی ۳۱ تیر ماه ۹۵ به همین میزان آسفالت راه روستایی انجام شود.

2- بهره‌برداری از ۴ هزار كیلومتر راه روستایی در دهه فجر امسال

تین نیوز |چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از افتتاح چهار هزار کیلومتر تا دهه فجر امسال خبر داد.

سید حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در آیین افتتاح راه روستایی گردكانه شهرستان سنقر ضمن اعلام این خبر افزود: در هفته دولت امسال حدود چهار هزار كیلومتر راه روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و با توجه به جدیت و تلاش پیمانكاران راه روستایی و حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی و استان‌ها، امیدواریم تادهه فجر امسال نیز بتوانیم چهار هزار كیلومتر دیگر از پروژه‌های جدید راه روستایی را به بهره‌برداری برسانیم.

3- ارائه قیر رایگان برای آسفالت محورهای روستایی آذربایجان شرقی

تین نیوز | يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

معاون راه های روستایی وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه های محورهای شهرستان شبستر و بستان آباد در آذربایجان شرقی، از ارائه قیر رایگان برای آسفالت محورهای آذربایجان شرقی نیز خبر داد.

سید حسین میرشفیع به همراه نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی از محورهای روستایی تیل، انگشتجان، شیخ ولی، هفت چشمه، شرفخانه،علی بیگلو،شندآباد، مرودیزج،کلانکش و زین آباد بازدید کرده و از نزدیک در جریان پروژه ها و مشکلات مربوط به راه های شهرستان شبستر قرار گرفت.

حسین میرشفیع در بازدید از محورهای روستایی دستور ارائه قیر رایگان به پروژه های مشارکتی (روکش آسفالت روستایی ) را صادر کرد.

همچنین میرشفیع در جریان بازدید از پروژه های راه وشهرسازی بستان آباد نیز اعلام کرد: وزارتخانه متعهد به تأمین قیر رایگان برای اجرای آسفالت با مشارکت اهالی روستاها در شن ریزی , تملک زمین و آزاد سازی کامل اراضی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تین، تاریخ انتشار 13 آذر 1394، کد مطلب71845: www. tinn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین