پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، د‌ر‌خصوص تخصیص بودجه صد‌در‌صدی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رایزنی کرد.
شعارسال: از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این دیدار دکتر حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، گزارشی از وضعیت پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، ردیف‌های ستاد وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان را ارائه کرد.

وی همچنین درخصوص نقش پارک‌های علم و فناوری در رفع نیازهای کشور، مطالبی را بیان و با ارائه در‌خواست کتبی تخصیص بودجه صددرصدی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که به امضای وزیر علوم رسیده بود، از اهتمام رئیس سازمان برنامه و بودجه در انجام این امر قدردانی کرد.

در ادامه دکتر نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در‌باره نشستی که با حضور دست اندرکاران وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه و پژوهشگران در‌خصوص راه‌کارهای اقتصاد آموزش عالی در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد، توضیحاتی ارائه کرد.

در این دیدار دکتر گرایی‌نژاد رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و مهندس عبدالحسینی، مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت علوم نیز حضور داشتند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری   آنا، تاریخ انتشار: 28اسفند 1396، کدخبر:   366424،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین