پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۵۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱
احسان قاضی زاده گفت:دولت باید پهنای باند یکسانی در اختیار سیستم های پیام رسان داخلی قرار دهد تا درشرایط مساوی مردم براساس امکانات، پیام رسان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شعارسال: احسان قاضی زاده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم بومی سازی پیام رسان ها گفت: بنده معتقدم انحصاری برای تلگرام در کشور ما ایجاد شده است. اگر قرار است پیام رسان خارجی در کشور اجرا شود باید از میان پیام رسان های خارجی، یکی از آنها انتخاب شود تا این پیام رسان ها برای ارائه خدمات با یکدیگر رقابت کنند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید فضای رقابتی بین پیام رسان های داخلی ایجاد شود گفت: اگر پهنای باند برای پیام رسان های داخلی به صورت یکسان باشد هر کدام از پیام رسان ها که خدمات بهتری را ارائه دهد با استقبال مردم مواجه خواهد شد.

قاضی زاده با تأکید بر اینکه مردم باید خودشان پیام رسان های داخلی را انتخاب کنند، اظهار داشت: نباید فضایی ایجاد شود که مردم را در محدودیت قرار دهیم که الا و لابد باید از فلان پیام رسان استفاده کنیم.

وی یادآور شد: دولت باید به همه متقاضیان پیام رسان داخلی اعم از خصوصی و دولتی باید پهنای باند اختصاص دهد تا مردم خودشان انتخاب کنند. به نظر می رسد دولت پهنای باند یکسانی را در اختیار پیام رسان های داخلی قرار نداده است اما معتقدم دولت باید با امکانات و تسهیلات برابری در اختیار پیام رسان های داخلی قرار دهد تا مردم خودشان انتخاب کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 4265913، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
دولت قرار بود سرعت اینترنت رو هم بالا ببره و قیمتا رو کم کنه ولی کو؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
فرق گذاشت بین پایم رسان های داخلی به ضرر خودمونه چون مردم رو ناامید میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
با این اقدامات نمیتوان اعتماد مردم را برای استفاده از این پیام رسان ها جلب کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین