پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۴۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک به ارتقای این شعبه به رتبه تیپ نخست کشوری اشاره کرد و گفت: حدود 80 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

شعارسال: رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک به ارتقای این شعبه به رتبه تیپ نخست کشوری اشاره کرد و گفت: حدود 80 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

عباس بیگلر صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته برای نخستین بار یک هزار و 711 نفر در شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک شماره بیمه دریافت کرده‌اند که انتقال از شعبه‌ای به شعبه دیگر نبوده است.

وی افزود: با توجه به رشد بیمه شده در شهرستان آبیک طی سال گذشته، این شهرستان توانسته است رتبه نخست در بین شعب تامین اجتماعی استان قزوین را کسب کند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: در 28 اسفندماه سال گذشته در ستاد مرکزی تامین اجتماعی جلسه‌ای تشکیل شد و شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک به رتبه تیپ نخست کشوری ارتقا یافت که در هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی هم به تصویب رسیده است.

بیگلر آمار تامین اجتماعی را مستندترین آمار برای ارائه ذکر و اضافه کرد: ارتقای شعبه تامین اجتماعی به رتبه تیپ نخست کشوری علاوه بر افزایش تعداد کارکنان و ایجاد کارگزاری موجب ارائه خدمات بهینه به جامعه بیمه‌شدگان شهرستان آبیک می‌شود.

وی میزان درآمد شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک را نسبت به هزینه‌ها بیشتر دانست و خاطرنشان کرد: درآمدهای تامین اجتماعی در حساب مرکزی کشور واریز شده و پس از هزینه‌های سازمان شامل پرداخت مستمری‌ها و سایر خدمات مانند خدمات درمانی و بمیارستانی جهت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های شستا هزینه می‌شود.

این مسؤول اذعان کرد: تعداد بیمه‌شدگان سال گذشته شهرستان آبیک 27 هزار و 285 نفر بوده که تا پایان اسفند ماه سال گذشته به 30 هزار و 501 نفر ارتقا یافته است.

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک افزود: تعداد بیمه‌شدگان اصلی با بازنشستگان شهرستان آبیک 35 هزار و 600 نفر است که با افراد تحت پوشش باید گفت که حدود 80 هزار نفر از مردم این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی این شهرستان قرار دارند.

بیگلر ادامه داد: شعبه تامین اجتماعی شهرستان آبیک نخستین شعبه در استان قزوین است که درآمد آن نسبت به هزینه‌ها بیشتر است و بالاترین نفوذ نرخ بیمه را در کشور دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970202000824، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
تامین اجتماعی مدت زیادیه که افتاده بود روی دور تسلسل برای تامین های مالی خودش..چن وقتیه که مث اینکه اوضاع بهتر شده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
تامین اجتماعی باید بر ساختار های اقتصادی خود بازدهی بیشتری ایجاد کند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین