پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
وزارت کشاورزی کانادا به صورت متمرکز وظایف و اختیارات این بخش، از جمله حمایت از تولید و بازاریابی برای صادرات را بر عهده دارد. در همین راستا وزیر کشاورزی کانادا، به منظور بازاریابی برای صادرات محصولات داخلی، به ۵ ایالت مختلف آمریکا سفر نموده است. بخش زیادی از محصولات کشاورزی کانادا به ایالت های آمریکایی صادر می شود.

شعارسال: مک آلای، وزیر کشاورزی دولت کانادا به منظور توسعه تجارت محصولات کشاورزی کشورش با سفر به ایالت های مختلف آمریکا به ترویج محصولات کشاورزی در این بازارها کمک می کند. وی طی چند ماه گذشته به ۳ ایالت تنسی، کالیفرنیا و بوستون سفر کرده و ضمن ترویج کالاهای تولیدی کشورش، زمینه همکاری با ایالت های مذکور را بررسی نموده است.

به تازگی مک آلای با سفر به ایالت ماساچوست آمریکا و شرکت در بزرگترین نمایشگاه غذاهای دریایی در آمریکای شمالی، با مسئولین محلی این ایالت به دیدار و گفتگو پرداخت.

طبق اعلام وزارت کشاورزی کانادا این ماموریت دو روزه وزیر کشاورزی در این ایالت منجر به تقویت تجارت محصولات کشاورزی با آمریکا خواهد شد و علاوه بر رشد اقتصادی، مشاغل جدیدی را برای طبقه متوسط بخش کشاورزی این کشور مهیا خواهد کرد.

در این سفر دو روزه وزیر مک آلای با تعدادی از مسئولین ایالتی آمریکا و نمایندگان بخش کشاورزی این ایالت ها دیدار کرد و خواستار هماهنگی دو کشور در جهت تجارت محصولات کشاورزی در قالب توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی شد.

همچنین طبق اعلام وزارت کشاورزی کانادا، وزیر مک آلای با حضور در ایالت بوستون نیز در مورد فرصت های رشد تجارت بین کانادا و آمریکا با مقامات این ایالت به گفتگو پرداخت.

گفتنی است در سال ۲۰۱۶ حجم تجارت محصولات کشاورزی بین کانادا و ایالت ماساچوست به ۹۱۷ میلیون دلار رسید. به طورکلی حجم تجارت دوجانبه بین کانادا و ایالات متحده در این سال بالغ بر ۶۲ میلیارد دلار بود.

کانادا صادرکننده برتر محصولات کشاورزی به ۲۹ ایالت امریکا از جمله ماساچوست، محسوب می شود. تنها در سال ۲۰۱۶ کانادا حدود ۴.۳ میلیارد دلار ماهی و غذاهای دریایی به ایالات متحده صادر کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی مقاومتی نیوز، تاریخ انتشار: 3اردیبهشت1397 ، کدخبر: 52046: www.moqavemati.net
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
همه وزیر های کشاورزی به دنبال صادرات محصولاتشونن وزیر کشاورزی ما برنج خارجی وارد میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
کانادا در خیلی از زمینه های کشاورزی روز به روز در حال پیشرفت می باشد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین