پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۱۲۵۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: برخی از مسائل فرهنگی مانند اردو‌های مختلط و... ابهام داشت که طی بخش نامه ۸ ماده‌ای به همه واحدها ابلاغ شد.

شعارسال: حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ، با اشاره به ابلاغ آیین نامه سرای دانشجویی گفت : آیین نامه سرای دانشجویی نیز یکی دیگر از وعده‌های دانشگاه آزاد در حوزه فرهنگی و دانشجویی بود که این آیین نامه هم ابلاغ شد.

وی افزود: برخی از مسائل فرهنگی مانند اردو‌های مختلط و... ابهام داشت که طی بخش نامه ۸ ماده‌ای به همه دانشگاه‌ها ابلاغ شد و وعده‌هایی که داده شده بخشی از آن عملیاتی شده و اگر وعده‌ای نیز باشد در حال انجام است و به گونه‌ای نیست که صحبتی شده باشد، اما رها شده است.

کلانتری خاطر نشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد نیز براساس سیاست کشوری که وزارت علوم اعلام می‌کند دانشگاه آزاد عمل کرده و الان هم همان روند را پیش می‌برد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد مبلغی علاوه بر بودجه دولتی خودش به این صندوق اختصاص می‌دهد که دانشجویان بتوانند از وام‌های تعریف شده این صندوق استفاده کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1397 ، کدخبر: 682051: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین