پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز ساخت مدرسه اتباع افغان در قزوین خبر داد.

شعار سال: سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین،گفت: این مدرسه ویژه دانش آموزان تبعه افغان است که با 14 میلیارد ريال هزینه در مدت 3 ماه ساخته می‌شود.

به گفته وی زیر بنای این واحد آموزشی هزار و 124 مترمربع است که در دو طبقه ساخته می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: کلیه هزینه های ساخت این واحد آموزشی از سوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تامین خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: پیش از این نیز یک مدرسه در شهرستان بوئین‌زهرا ویژه اتباع غیرایرانی از سوی کمیساریای عالی پناهندگان ساخته شده است.

به گفته قاسمي در حال حاضر بیش از 16 هزار تبعه غیرایرانی دارای مجوز اقامت، استان قزوین سکونت دارند و سکونت اتباع افغان تنها در بخش‌های مرکزی و کوهین شهرستان قزوین مجاز است.

به گزارش ايسنا، کلنگ ساخت مدرسه 12 کلاسه اتباع افغان روز گذشته درناحیه شهری ناصر آباد قزوین با حضور خدیجه نیزاری رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیّر مدرسه ساز کشور به زمین زده شد. ناصرآباد از نواحی منفصل شهری قزوین است که به دلیل سابقه روستایی آن، از مناطق محروم و مهاجرپذیر به شمار می‌رود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناك، تاریخ انتشاردوشنبه 6 مهر 1394، کد مطلب: ۱۰۲۱۹۴: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
اتباع افغان تو کشور باید مدرسه جداگانه داشته باشن درصورتی که خیلیا ز روستاهای خودمون مدرسه ندارن م.ق714
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین