پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
شهردار محمدیه گفت: رفع مشکلات شهرک مهرگان اولویت جدی و مهم شهرداری محمدیه بوده که نیازمند مشارکت مسئولان است.
شعار سال: شهردار محمدیه گفت: رفع مشکلات شهرک مهرگان اولویت جدی و مهم شهرداری محمدیه بوده که نیازمند مشارکت مسئولان است.

مریم نخستین بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار محمدیه کهربا حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و همت ویژه در راستای توسعه شهر محمدیه اقدام شده و قدردان اعتماد اعضای شورای شهر باشم.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت افراد متخصص و توانمند در حوزه‌های مختلف امری مهم و اساسی در مدیریت شهری بوده که باید در اولویت قرار گیرد تا شاهد پیشرفت و رشد مطلوبی باشیم.

شهردار محمدیه عنوان کرد: با استفاده از  تجرببات و تخصص در راه اعتلا و یشرفت شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان گام برمی‌داریم و این هدف تنها با همسویی و همراهی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

نخستین گفت: توسعه شهری نیازمند مشارکت و همراهی مسئولان و مردم بوده و در این بین رسانه‌ها نیز نقش‌آفرینی کرده و در پیشبرد اهداف اثرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه مسیر خدمت به مردم باید هموار شود، عنوان کرد: محمدیه و شهرک مهرگان با برخی مشکلات در بخش‌های مختلف مواجه هستند که رفع این مسائلی در اولویت بوده و نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است.

شهردار محمدیه ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از برنامه‌های مهم و در دست اقدام بوده که نیازمند مشارکت مسئولان است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نخستین خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی اولویت دیگر شهرداری خواهد بود و با تقویت برنامه‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در راستای ارتقاء شور و نشاط در شهر اقدام می‌شود.

* ظرفیت‌های شهر محمدیه در مسیر توسعه بهره‌گیری شود

داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: استفاده از افراد متخصص در بخش‌های مختلف مدیریتی بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی بیان کرد: با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه می‌توانیم بستر پیشرفت و توسعه شهرها را محقق کنیم که خوشبختانه اعضا شورای شهر محمدیه با نگاه به این ویژگی و انتخابی مناسب گام بلندی در رسیدن به اهداف مدیریت شهری و خدمت به مردم بردارد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با توجه به ظرفیت‌های بالای و داشتن بسترهای مناسب راه پیشرفت زیادی دارد و بایست از این پتانسیل برای جلب رضایتمندی مردم و ارتقاع سطح کیفی خدمات دهی استفاده کرد.

* محمدیه جزو 10 شهر برتر در حوزه مدیریت شهری است

رضا گروسی فرماندار البرز در مراسم معارفه شهردار جدید محمدیه اظهار داشت: محمدیه یکی از 10 شهر برتر کشور در حوزه مدیریت شهری و ساختار بوده که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی بیان کرد: برنامه‌محوری باید از اولویت‌های مدیران قرار گیرد چراکه با این اقدام فعالیت‌ها با شتاب و سرعت بیشتری انجام می‌شود.

فرماندار البرز با اشاره به اینکه  المان‌های شهری نقش بسزایی در نشاط و شادابی اجتماعی دارد، گفت: المان‌های شهری ارتباط مستقیمی در ایجاد روحیه شاد و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهری دارد و باید شهردار جدید به آن توجه کند.

وی عنوان کرد: شهردار باید به نشاط و شادابی اجتماعی توجه ویژه کند و بستری فراهم شود تا فشار روحی و روانی مردم و همچنین آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1724273 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
شهرداری ها باید با ارتباط با مرکز جامعه و مردم به مشکلات اصلی شهر واقف بشتن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین