پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد این وزارتخانه در راستای تامین منویات اخیر رهبر معظم انقلاب، از نهادها وموسسات فرهنگی غیر دولتی که برای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تقویت پایه های نظام فعالیت می کنند همواره حمایت کرده و خواهد کرد.

شعار سال: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از سال نو دراجتماع انبوه و پرشور زائران ومجاوران حرم مطهر رضوی(ع)سخنان مهمی را ایراد فرمودند که بخشی از آن مربوط به مسایل فرهنگی بود.

ایشان در سخنان خود مسائل فرهنگی را بسیار حائز اهمیت خواندند و افزودند: بار دیگر به مسئولان تأکید می کنم از مجموعه های خود جوش مردمی که در سراسر کشور مشغول کار فرهنگی هستند، حمایت کنند.

حسین نوش آبادی روز سه شنبه در این زمینه خاطر نشان کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تامین نظرات مقام معظم رهبری ، تقویت جبهه مومن انقلاب را همچنان در دستور برنامه های جاری فرهنگی منظور و در سیاست گذاریهای خود مد نظر قرار خواهد داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 3 فروردین 1395، کد مطلب: 82009587: آدرس سایت: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
همی حمایت ها بوده که تاحالا ارمان هامونو زنده نگه داشته
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین