پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا امروز مشکل کشور دریافت کردن کارت طرح ترافیک بنده و فرزندان من است؟ نباید درگیر این موضوع باشیم چرا که طرح ترافیک بنده از سوی مجلس بوده و از سهمیه روزنامه نیست و تنها فرزندان من که سردبیر روزنامه هستند از این سهمیه استفاده کرده اند و کارت طرح ترافیک دریافت کرده اند.

شعارسال: محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر منتشره در خصوص دریافت طرح ترافیک رایگان برای خود و برخی از اعضای خانواده اش اظهارداشت: بنده هیچگونه طرح ترافیک خبرنگاری دریافت نکرده ام و تنها از سهمیه ای که مجلس به نمایندگان اعطا کرده دریافت نموده ام که مبلغ آن هم 6 میلیون تومان است.

وی در خصوص دریافت طرح ترافیک خبرنگاری از سوی دو فرزند خود گفت: دو فرزنده بنده راضیه و مرضیه وکیلی که سردبیر روزنامه ابتکار هستند طرح ترافیک خبرنگاری همانند سایر خبرنگارها دریافت کرده اند و این هیچ جای شبهه و سوالی ندارد .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا امروز مشکل کشور دریافت کردن کارت طرح ترافیک بنده و فرزندان من است؟ نباید درگیر این موضوع باشیم چرا که طرح ترافیک بنده از سوی مجلس بوده و از سهمیه روزنامه نیست و تنها فرزندان من که سردبیر روزنامه هستند از این سهمیه استفاده کرده اند و کارت طرح ترافیک دریافت کرده اند.

شایان ذکر است ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه برخی از نماینده‌های مجلس و فرزندانشان ‌آرم طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده‌اند، گفت: این کار درست نیست این طرح قرار بود برای خبرنگاران باشد، آن مسئولی که پشت میز می‌نشیند نیاز به طرح ترافیک ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که وقتی افرادی که داشتند خبرنگاران را پایش می‌کردند به اسم نمایندگان مجلس برخورد کرده‌اند چرا دوباره برای آنها و خانواده‌هایشان طرح صادر کرده‌اند، گفت: مسئولین شهردار ی می‌گویند ما به آنها زنگ زده‌ایم که اسامی‌تان را منتشر می‌کنیم و این برای شما خوب نیست اما آنها گفته‌اند که بچه‌های ما با ما کار می‌کنند.

وی ادامه داد: هر رسانه خودش اسامی را مشخص کرده است و شهرداری فقط طرح داده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 9تیر1397 ، کدخبر:1380400 ،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
ا.ف75
بحران امروز کشور آنقدر ویران است که به رانت های جزئی و خلافکاری های برخی از مسئولین آنطور که باید نمیتوان توجه کرد اما ما هیچ گاه یاد نگرفتیم که به خاطر گناه بزرگتر از شر گناه کوچکتر نگذریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
ن.ف83
هزار ماشاالله که شما از تمام امکانات به طور صدرصد بهره می‌برید آخر سر هم ناراضی هستید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین