پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که امسال کارت یا برچسب طرح ترافیک برای دارندگان سهمیه‌ طرح صادر نمی‌شود.

شعارسال: علی پیرحسین‌لو  در پاسخ به این سوال که آیا امسال معاونت حمل و نقل و ترافیک برای دارندگان آرم طرح ترافیک کارت صادر خواهد می‌کند، اظهار کرد: دلیلی برای صدور کارت طرح ترافیک وجود ندارد، زیرا سیستم‌های طراحی شده کنترل طرح ترافیک کاملا مبتنی بر سامانه بوده و به صورت غیرکاغذی، غیرحضوری و غیرشخصی بر شیوه ورود و خروج خودروها نظارت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر در روزهایی که هوا آلوده است و طرح از درب منزل اجرا می‌شود یا شرایط مشابه پلیس از افراد مدرکی دال بر داشتن طرح بخواهد، رانندگان باید چه کنند، گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده پلیس نمی‌تواند از رانندگانی که دارای طرح ترافیک هستند، مدرک فیزیکی بخواهد.

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد که البته پلیس اگر نیاز به استعلام باشد، به صورت الکترونیک دسترسی برخط خواهد داشت.

به گفته پیرحسین‌لو، با ترتیب پیش‌بینی شده، هم دغدغه جعل کارت که مواردی قبلا گزارش شده بود، برطرف می‌شود و هم مردم برای تهیه کارت فیزیکی به زحمت نمی‌افتند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:1تیر1397، کدخبر: 397381: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
طرح جدید ترافیک باید دید که آیا میتونه مشکلات ترافیکی این شهر رو حل کنه یا نه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین