پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۴۳۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
ساختمان جدید درمانگاه های تخصصی بیمارستان شهید مفتح ورامین که اکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به زودی تکمیل و افتتاح می شود.

شعار سال: رامین که اکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به زودی تکمیل و افتتاح می شود.

رییس بیمارستان شهید مفتح ورامین با بیان اینکه در ساختمان جدید تمام تخصص های مورد نیاز در حوزه درمان شهرستان مستقر خواهد شد گفت: هم اکنون شهروندان جنوب شرق تهران از 17 تخصص مرتبط خدمات درمانی دریافت می کنند و تلاش می شود پیشرفته ترین تجهیزات تشخیصی و درمانی از جمله سرطان در ساختمان جدید تعبیه شود.

دکتر بهرام چوبان مساحت زمین درمانگاه های تخصصی در دست ساخت را بیش از 2600 متر مربع اعلام کرد و افزود: بنای جدید درمانگاه در پنج طبقه و در 4500 متر مربع زیربنا به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به هزینه ساخت 58 میلیارد ریالی این طرح درمانی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را تامین کننده این بودجه معرفی کرد .

درمانگاه های تخصصی بیمارستان شهید مفتح ورامین هم اکنون در طبقه دوم ساختمان اورژانس قراردارد که به علت وسعت کم، راهروهای باریک و حجم زیاد مراجعه کنندگان، بیماران رابا مشکلاتی مواجه کرده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 3 مرداد 97، کد مطلب: 2186213، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
هر چه قدر برای تامین نیازهای درمانی و رفاهی مردم در کشور هزینه و کار بشه بازم کمه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین