پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم از ارائه تسهيلات به دانشجويان معلول و با شرايط ويژه در سال 95 در كنار تسهيلات ديگر به دانشجويان با شرايط عادي خبر داد.
شعارسال: ذوالفقار يزدان مهر با اعلام اين خبر گفت: با توجه به محدوديت منابع دولتي سعي كرديم از ظرفيت نهادهاي عمومي و مردمي و خيرين استفاده كنيم، از اين رو طبق تفاهم‌نامه‌اي كه با بنياد مستضعفان داشتيم قرار شد كه در كنار تسهيلات پرداختي صندوق رفاه، بنياد مستضعفان هم در مناطق محروم حمايت ويژه‌اي را از دانشجويان انجام دهد.

وي افزود: بر اين اساس با معرفي دانشجويان به بنياد مستضعفان، آنها هر ترم به هر دانشجوي مجرد 6 ميليون ريال و به هر دانشجوي متاهل 8 ميليون ريال در قالب وام بنياد علوي پرداخت مي كنند.
به گزارش روابط عمومي وزارت علوم، يزدان مهر ادامه داد: همچنين در كنار اين موضوع، بحث سبد غذايي به دانشجويان متاهل معرفي شده نيز ادامه دارد و عملياتي مي شود.
رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم درباره تسهيلات به دانشجويان معلول و با شرايط ويژه اظهار داشت: سال 95 از طريق مبلغي كه در اختيار وزير علوم تحقيقات و فناوري عالي بود، كمك‌هاي ويژه‌اي را به دانشجويان معلول و نيازمند انجام داديم، يك وام ضروري هم براي دانشجويان مذكور داريم كه بعد از تغيير و تحولات و تصويب در هيئت امنا، مبلغ و نوع وام اعلام مي شود.
يزدان مهر در خاتمه درباره وام دكتري نيز يادآور شد: خوشبختانه سال گذشته به تمامي دانشجويان حايز شرايط كه آزمون جامع را گذرانده بودند، ماهيانه مبلغ 5 ميليون ريال و دانشجوياني كه پژوهش هاي كاربردي داشتند ماهيانه مبلغ 3 ميليون ريال پرداخت كرديم و امسال نيز با توجه به رديفي در بودجه و درآمد اختصاصي كه صندوق خواهد داشت سعي مي‌كنيم هم از لحاظ كميت و هم از لحاظ كيفيت تعداد بيشتري از دانشجويان از اين تسهيلات بهره‌مند شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ سه شنبه 24 فروردین 1395،کد مطلب: 82031928، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین