آگاه سازی و حساس سازی، دو اقدام بسیار مهم جهت مهندسی افکار عمومی و جهت دهی به سوگیری های مدیریتی بین و فرابخشی است. روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، با رویکرد اصلاح تصویرهای ذهنی سنتی از توانمندی ها و عملکردهای بخش کشاورزی و همچنین تسهیل در فعالیت بین و فرابخشی با سایر دستگاه های تخصصی، اقدام به طراحی و انتشار اینفوگرافی های تخصصی مرتبط با بخش کشاورزی نموده است. گزارش زیر به برخی از مهمترین این موارد اشاره دارد.
شعار سال :آگاه سازی و حساس سازی، دو اقدام بسیار مهم جهت مهندسی افکار عمومی و جهت دهی به سوگیری های مدیریتی بین و فرابخشی است. روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، با رویکرد اصلاح تصویرهای ذهنی سنتی از توانمندی ها و عملکردهای بخش کشاورزی و همچنین تسهیل در فعالیت بین و فرابخشی با سایر دستگاه های تخصصی، اقدام به طراحی و انتشار اینفوگرافی های تخصصی مرتبط با بخش کشاورزی نموده است. گزارش زیر به برخی از مهمترین این موارد اشاره دارد.
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138840_806.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138838_635.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138836_802.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138834_223.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138832_272.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138850_490.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138848_159.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138846_213.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138844_140.jpg)
![](/files/fa/multimedia/1397/5/10/138842_635.jpg)
برداشت از سایت روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی
اختصاصی،پایگاه تحلیلی و خبری شعار سال