پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه‌ریزی و فعالیت در زمینه کانون‌های جوانان و دانشجویی در جهت مسوولیت‌پذیر کردن و پاسخگو بودن جوانان را از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در سال جاری خواند.

شعارسال:

دکتر مسعود حبیبی، مسوولیت‌پذیر کردن و پاسخگو کردن‌ جوانان را از اولویت‌های امسال سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خواند و در این باره گفت: امسال با تشکیل شورای نمایندگان جوانان و سپردن مسوولیت‌های بیشتر به کانون‌های جوانان و دانشجویی، این هدف را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به نگاه ریاست جمهور به جوانان و تاکید بر گسترش فعالیت‌های بشردوستانه در جوانان، افزود: بر همین اساس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گسترش فعالیت‌هایش را در دستور کار دارد. یکی از برنامه‌های ما در این زمینه توسعه 8000 کانون دانش آموزی در8000 مدرسه است تا به این ترتیب در فضای دانش آموزی حضور موثری داشته باشیم و ضریب نفوذمان را میان 36 میلیون جمعیت جوان جامعه بیشتر کنیم.

حبیبی افزود: همچنین از سال گذشته مقدمات گسترش فعالیت کانون‌های جوانان (700 کانون در شهرها) و کانون‌های دانشجویی (900 کانون در 900 دانشگاه) را فراهم کرده‌ایم تا به این ترتیب بتوانیم از نگاه و نظرات جوانان در برنامه‌ریزی‌ها استفاده کنیم. بر همین اساس هم تشکیل شورای نمایندگان جوانان در دانشگاه‌ها و در کانون‌های جوانان در شهرها را پیگیریم. در این راستا انتخابات مجامع دانشجویی امسال برگزار می‌شود تا جوانان در مباحث مشورتی و همچنین برنامه‌ریزی‌ کارها در کنار ما باشند.

وی همچنین درباره طرح دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) با همکاری دو معاونت پرورشی و همچنین امور تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، گفت: در راستای اجرای طرح دادرس دانش آموز آماده در روزهای سخت، سالانه بالغ بر 450 هزار دانش آموز آموزش کمک‌های اولیه را در حد ابتدایی فرا می‌گیرند و طرح کار بزرگی است که باید ادامه یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار: 30فروردین1395، کدخبر95013013548 www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین