پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
استاندار لرستان از بهره‌برداری و کلنگ زنی یک هزار و ۳۰۹ پروژه در هفته دولت خبر داد.

شعار سال: سید موسی خادمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان خبر فوق، گفت: شرایط تخصیص های اعتبارات دولتی در شرایط مناسبی نیستند در برخی مواقع ممکن است با مشکل مواجه شوند و بایدبخشی از این پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کرد و در این موقعیت رسانه در شناسایی افراد شایسته یاری گر دولت باشند که این پروژه به اهلش واگذار شوند.

وی افزود: در سال گذشته چندین پروژه به بخشی خصوصی واگذار شدند از جمله پرورش ماهی و امسال هم در این راستا ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی حدود ۷۰ میلیارد تومان است را به بخش خصوصی واگذار می شوند البته تا به کنون ۲۴ میلیارد از این اعتبار واگذار شده است.

استاندار اظهار کرد: در هفته دولت با یک هزار و ۳۰۹ اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۷۰۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود و از این تعداد یک هزار و ۱۴۶ پروژه با اعتبار ۴۵۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری و ۱۶۳ پروژه با اعتبار ۲۴۸ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

خادمی تصریح کرد: از این یک هزار و ۳۰۹ پروژه، ۷۲ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان افتتاح و پنج پروژه با اعتبار ۱۷۳ پروژه کلنگ زنی می شود.

این مقام ارشد استانی در خصوص پروژه های عمرانی تشریح کرد: یک هزار و ۲۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۴۸ میلیارد تومان است و از این تعداد یک هزار و ۷۴ پروژه با اعتبار ۳۷۲ میلیارد تومان افتتاح و ۱۵۷ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

به گفته وی در مجموع حوزه اقتصادی ۸۸ درصد پروژه ها و کلنگ زنی ۱۲ درصد پروژه ها را به خود اختصاص داده و تعداد اشتغال حاصل از این پروژه ها یک هزار و ۲۵۷ نفر است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آواری لرستان، تاریخ انتشار 2 شهریور 97، کد مطلب: -، www.avayelorestan.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
مگه اینکه هفته دولت بشه تا اینا یکن به فکر مردم بیفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین