پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه استان از اوایل امسال اقدامی مهم برای توسعه دولت الکترونیک در این اداره کل است.

شعارسال: حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز یکشنبه اظهار داشت: این سامانه به سیستم ثبت احوال کشور و بانک ملی ایران متصل است.
وی افزود: تمامی عملیات های مالی، حسابداری، عمرانی، فرهنگی، حقوقی، ثبتی و اجاره ای مربوط به موقوفات و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه ثیت و ضبط می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 24 موقوفه منفعتی (دارای درآمد) و افزون بر یک هزار و 200 موقوفه انتفاعی در این استان وجود دارد.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: درآمد موقوفات منفعتی بر اساس نیت واقف هزینه می شود و نمی توان کوچکترین دخل، تصرف و یا تغییری در آنها ایجاد کرد.
وی ابراز داشت: موقوفه انتفاعی آن است که درآمد ندارد اما مردم از آن سود می برند و از مهمترین آنها می توان به مسجد و حسینیه اشاره کرد.
225
امامزاده در کهگیلویه و بویراحمد مدفون است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کد خبر: 83020665، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
طرح خوبیه زودتر باید اجرا میشد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین