پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: با افرادی که منزل مسکونی خود را برای انبار کالا اجاره می دهند طبق قانون به شدت برخورد می شود.

شعارسال: محمد جواد محمدی فشارکی اظهار داشت: با توجه به شدت بازرسی ها در سطح بازار و شناسایی انبارهای بدون مجوز و برخورد با آنها، سودجویان انبارهای کالای خود را به کوچه و پس کوچه ها و منازل مسکونی بردند.

وی بیان داشت: در همین ارتباط به اتحادیه املاک نامه زدیم که از اجاره دادن هر گونه منزل مسکونی به افراد برای انبار کالا خودداری کنند و به ما اطلاع دهند.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان تصریح کرد: همچنین از مردم می خواهیم هر گونه انبار کالایی که در محله خود در منزل مسکونی مشاهد کردند با تماس به شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ الی ۱۳ تماس بگیرند و گزارش بدهند.

وی خطاب به مردم گفت: مردم باید هوشیار باشند که اجاره دادن منازل استیجاری خود برای انبار کالا جرم و تخلف است و طبق قانون با مالکین به شدت برخورد و منزل آنها پلمب می شود.

شناسایی ۴۸ انبار در طرح شناسایی انبارهای احتکار

محمدی از شناسایی ۴۸ انبار از زمان اجرای طرح شناسایی انبارهای احتکار شده خبر داد و با بیان اینکه این انبارها، به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده است، ادامه داد: کالاهای شناسایی شده شامل چسب کفش، کاغذ، حبوبات، برنج، آهن، میلگرد پوشک، لوازم خانگی، ورق آلومینیوم و تجهیزات پزشکی است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سال با بحران‌های مختلفی مواجه شدیم و مشکلات رفع شده است، افزود: تمام کالاهای اساسی که مردم نیاز دارند وجود دارد و هیچ نگرانی در حوزه تامین کالاهای اساسی نیست و تا دو سال هم هیچ کالایی وارد نشود، موجود است و مردم نگران تامین مواد غذایی خود نباشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 42شهریور1397 ، کدخبر: 4403428: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین