پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۲
بوق دائم اشغال و یا پاسخگو نبودن شماره 118 مخابرات گلستان بویژه در ساعات پایانی شب و قطع پی در پی تلفن محلات و مناطق مختلف گرگان مردم را برای استفاده از خدمات این شرکت دچار زحمت و مشکل کرده است.
شعارسال: وابستگی فراوان مردم به تلفن ثابت برای رسیدگی به امورات روزمره در سال های اخیر و با گسترش نفوذ موبایل کاهش پیدا کرده اما هنوز بخش زیادی از فعالیت های عمومی از این طریق انجام می شود.

ادارات، اصناف و موسسات عمومی و بسیاری از مشاغل دیگر همچنان به استفاده از تلفن ثابت وابسته اند که هر گونه اختلال در آن آسیب زیادی به روند فعالیت و ارائه خدمت وارد خواهد کرد و چه بسا زیان های اقتصادی به دنبال دارد.

بر این اساس شرکت مخابرات به عنوان ارائه دهنده این خدمت اگر متعهد به فراهم کردن امکانات مناسب استفاده مردم از تلفن نبوده و نتواند در زمان و موقع مناسب مشکلات را برطرف کند، نارضایتی ها افزایش یافته و مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

تماس های مردم در هفته های اخیر نشان دهنده سیل نارضایتی های مردم گرگان از خدمات رسانی شرکت مخابرات گلستان است.

این شهروندان گفته اند که برای گرفتن یک شماره تلفن در ساعات گوناگون شبانه روز مدت زمان زیادی پشت خط انتظار مانده اند و در نهایت و با ناامیدی از پاسخگو نبودن اپراتور مجبور به قطع تماس شدند.

در همین پیوند خرابی های تلفن از سوی شرکت مخابرات گلستان با تاخیر طولانی انجام می شود که گلایه های مردمی به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا با قبول مشکل خرابی تلفن در برخی مناطق گرگان پاسخگو نبودن 118 و نیز خط خرابی تلفن 20117 را رد کرد.

غلامعلی شهمرادی با بیان اینکه روز گذشته تلفن های ثابت منطقه گلشهر به دلیل خرابی یکی از تجهیزات فنی این منطقه دچار اختلال شد، اظهار کرد: وارداتی بودن برخی تجهیزات رفع به موقع و زود هنگام مشکل را با تاخیر مواجه می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در خصوص اعتراض مردم به پاسخگو نبودن سامانه های 20117 و 118 گفت: سامانه 118 استان بر خلاف بسیاری از استان های کشور با ترافیک بسیار زیاد و غیرضروری مواجه است.

وی بیان کرد: 80 اپراتور به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس مردم از این سامانه هستند اما بخش زیادی از تماس ها غیر ضروری و عامل اصلی ترافیک زیاد و پشت خط ماندن افراد دیگر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان همچنین از فعالیت مداوم و بدون مشکل سامانه 20117 برای بررسی خرابی های تلفن مشترکین خبر داد و گفت: تماس مردم در این دو سامانه به طور کامل ضبط و هر گونه شکایت از آن ها مانند پاسخگو نبودن قابل پیگیری است.

شهمرادی افزود: پس از دریافت خرابی ها 58 سیمبان مستقر در مناطق گوناگون گرگان این مشکلات را رسیدگی و برطرف می کنند.

وی با قبول وجود برخی مشکلات در این سامانه ها گفت: برخی از این انتقادها صحیح و پذیرفتی است اما شرایط در مقایسه با گذشته بهتر و خدمات ارائه شده به شهروندان بهبود فراوانی یافته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1397 ، کدخبر: 83038011 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
ممنون از شعار سال که در زمینه مطالبه گری برای استان ها تا الان کم نذاشته!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین