پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
سیدمناف هاشمی روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گرگان اظهار داشت: این وحدت مانع نفوذ دشمن و آسیب وارد کردن به کشور است.

شعارسال: استاندار گلستان گفت: با توجه به برنامه ها و توطئه های استکبار جهانی برای آسیب وارد کردن به کشور، بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت همه اقوام و گروه ها داریم.

 سیدمناف هاشمی روز شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گرگان اظهار داشت: این وحدت مانع نفوذ دشمن و آسیب وارد کردن به کشور است.

به گفته وی، تجربه دوران دفاع مقدس و چهل سال اخیر نشان داد که وحدت مردم ایران باعث گذر کشور از گردنه های تاریخی می شود.

وی با یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که هیچ کس جرات جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اضافه کرد: این سخنان نشاندهنده توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان است.

هاشمی همچنین با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت اظهار داشت: استواری مردم ایران در دوران دفاع مقدس برگرفته از مکتب حسین (ع) و قیام عاشورا بود.

استاندار گلستان همچنین گفت که اقتدار ایران در منطقه و دستاوردهای ملت ما در همه عرصه ها نشان از متکی بودن نظام به مردم و تکیه بر توان نیروهای خود است.

وی تصریح کرد: افزایش توانمندی و دستاوردهای ملت ما نشاندهنده این است که در سطح جهان حرفی برای گفتن داریم.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 755526،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
واقعا باید مردم همیشه بیشتر از قبل دست تو دستای همدیگه در برابر خارجی جماعت وایسیم! ما خودمون باید از درون اصلاح شیم قبول! ولی مملکت دست خارجی نمیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین