پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۸۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
داستان دنباله دار بدقولی بیمه‌های تکمیلی این بار گریبان پتروشیمی بوعلی سینا را گرفت و اعتراض بیمه‌شدگان این مجتمع پتروشیمی را برانگیخت

شعارسال:داستان دنباله دار بدقولی بیمه‌های تکمیلی این بار گریبان پتروشیمی بوعلی سینا را گرفت و اعتراض بیمه‌شدگان این مجتمع پتروشیمی را برانگیخت.

طبق گزارشات و شکایت ارسالی مخاطبین نفتی‌ها، مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا چند ماه است که برخی از کارکنان خود را که عمدتاً هم کارکنان پیمانکاری و کارگران بودند را بیمه تکمیلی نموده است، اما مشکلی که در این میان به وجود آمده، این است که علی رغم این که تمام بیمه‌شدگان هزینه‌های بیمه خود را پرداخت کرده‌اند اما شرکت بیمه مربوطه به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرده و ماه‌‌هاست که هزینه های درمانی بیمه شدگان را پرداخت نکرده است.

در همین راستا سایت خبری نفتی ها اقدام به بررسی این مشکل نمود، در ادامه آنطور که از گزارشات مشخص شد، بخش عمده بیمه‌تکمیلی‌شدگان این مجتمع را نیروهای پیمانکاری و کارگران تشکیل می‌دهند و کارمندان رسمی از بیمه وزارت نفت استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد یکی از علل عمده عدم رسیدگی به این وضعیت همین موضوع است که سبب شده نیروهای رسمی و مدیران با این مشکلات دست به گریبان نباشند چراکه این کارگران و نیروهای پیمانکاری هستند که مجبورند علی رغم حقوق و مزایای کمتری که دریافت می‌کنند با مشکلات عدیده هزینه های درمانی و عدم پرداخت دست به گریبان باشند.

افزون براین شنیده‌ها حاکی از این است که مدیر شرکت بیمه گر نیز یکی از دوستان نزدیک یکی از مدیران ارشد شرکت پتروشیمی بوعلی است، و با این که نوع بیمه و خدماتی که ارائه می‌دهد نسبت به سایرشرکتهای بیمه، هم توانگری مالی پایینی دارد، و هم ازکیفیت خدمات به شدت ضعیفی نیز برخوردار است، اما مسئولیت بیمه‌ای کارکنان این مجتمع را برعهده گرفته است و نکته مهم این است که تاکنون علی‌رغم اعتراضات پی درپی کارکنان اقدامی در جهت بهبود اوضاع صورت نگرفته است.

در ادامه وقتی خبرنگار نفتی ها از غلامشاهی، رئیس روابط عمومی این مجتمع علت تاخیر در پرداخت‌ها را جویا شد وی علت تاخیر در پرداخت‌ها را عمدتا ناشی از نقص مدارک ارائه شده به بیمه گذار دانست.

این درحالی است که طبق بررسی‌های نفتی‌ها ادعای مطرح شده توسط روابط عمومی این مجتمع خلاف واقع است و مدارکی وجود دارد که دال بر این قضیه است که بیمه‌شدگان ماه‌ها پیش مدارک خود را برای شرکت بیمه مربوطه ارسال کرده اند، اما هنوز هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده اند در صورتی که طبق تعهدات هزینه ها معمولا باید بعد از یک هفته به حساب بیمار واریز شوند.

دراین میان باید دید این داستان تکراری و دنباله دار عدم تعهد شرکت‌های بیمه به تعهداتشان به کجا ختم خواهد شد و آیا نباید مدیریت این مجتمع و اموراداری مربوطه با دقت بیشتر و به دور از روابط و دوستی‌ها به انتخاب یک شرکت بیمه مناسب و متعهد با توان مالی بالا مبادرت می‌ورزیدند؟




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نفتی ها ، تاریخ انتشار21مهر 97، کد خبر: 3852، www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
ا.ف75
کی باید جواب این همه کارشکنی بیمه ها که داره در حق مردم میشه رو میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین