پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۶۶۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه فسا گفت: با رصد کردن تاریخ درمی‌یابیم که نقش دانشجو در استکبارستیزی برجسته و غیرقابل‌انکار است.

شعار سال: فائزه خسروی، جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه فسا مورد محور استکبارستیزی در کلام امام و رهبری گفت: محور استکبارستیزی در کلام امام و رهبری، الهی بودن، دائمی بودن، سازش‌ناپذیری، تهاجمی بودن، تکلیف گرایی و شکست‌ناپذیری، مبارزه با تمام قوا و مبارزه تا نابودی کامل استکبار است.

خسروی در با اشاره به نقش دانشجو تصریح کرد: با رصد کردن تاریخ درمی‌یابیم که نقش دانشجو در استکبارستیزی نقشی برجسته و غیرقابل‌انکار است. به‌عنوان‌مثال دانشجویان بیدار دهه ۶۰ با به خرج دادن بصیرت و بیداری دانشجویی خود لانه جاسوسی امریکا را تسخیر نموده و دست دخالت بیگانه را در کشور قطع کردند.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه فسا تصریح کرد: دانشجو باید به‌عنوان قشر محصل و اهل دانش و جوان و پرانرژی همواره اهل کسب بصیرت و تحلیل و وقایع مختلف باشند.

وی در مورد جایگاه استکبارستیزی در قرآن و روایات گفت: قرآن دشمنان اسلام را به دودسته درونی و بیرونی تقسیم می‌کند. دشمن درونی که شامل شیطان و لشگریانش و نفس اماره می‌شود، هرکدام به طریقی با انسان دشمنی می‌ورزند قران در رابطه با این نوع دشمن می‌فرماید: «ای کسانی که ایمان آورده‌اید از گام‌های شیطان پیروی نکنید.»

خسروی مطرح کرد: قسم دیگر از دشمن که دشمنان بیرونی هستند، شامل مستکبرین عالم و در رأس آن، آمریکای جنایتکار هست که دراین‌باره هم قرآن می‌فرماید: «ای کسانی که ایمان آورده‌اید آمادگی خود را (در برابر دشمن) حفظ کنید.»

این فعال دانشجویی در مورد ولایت ابراز داشت: در رابطه با ولایت در قرآن آمده است:«ای کسانی که ایمان آورده‌اید اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیامبر خدا و صاحبان امر را! و هرگاه در چیزى نزاع کردید آن را به خدا و پیامبر ارجاع دهید، اگر ایمان به خدا و روز رستاخیز دارید، این براى شما بهتر و عاقبت و پایانش نیکوتر است.»

خسروی در مورد روحیه انقلابی گری گفت: روحیه انقلابی گری پایه و اساس استکبارستیزی است و به تعبیر رهبر انقلاب استکبارستیزی نشأت گرفته از روحیه انقلابی گری است و جریانی که با استکبار مشکلی ندارند روحیه انقلابی گری ندارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 10 آبان 97، کد مطلب: 720388:www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین