پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تولید روزانه 2 میلیارد فوت مکعب گاز از فاز 19 پارس جنوبی تا یک ماه آینده خبر داد.

شعارسال: علی‌اکبر شعبان‌پور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در انتخاب نام سال‌ها همواره تدبیر مناسبی دارند و نامگذاری امسال به نام سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بسیار به موقع بوده و امیدواریم در سایه تعامل و همکاری مسئولان شاهد تحقق شعار سال و عملی شدن اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی افزود: تقویت اقتصاد مقاومتی از طریق حمایت از تولید داخل شکل می‌گیرد و نهایتا به ایجاد اشتغال پایدار می‌انجامد و در رونق اقتصادی نیز بسیار موثر است که امیدواریم در سال جاری به این هدف ارزشمند دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: پارس جنوبی قلب اقتصادی و انرژی کشور است و اقتصاد مقاومتی باید در این منطقه عظیم نفت و گاز و پتروشیمی عملیاتی و اجرایی شود و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

شعبان‌پور تصریح کرد: در سال 95 برای توسعه فازهای پالایشگاهی در میدان مشترک پارس جنوبی عزمی جزم داریم و امسال نیز چهار فاز بزرگ و مهم در مدار تولید قرار می‌گیرد و ظرفیت تولید گاز کشور افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: تا یک ماه آینده فاز 19 پارس جنوبی که از فازهای مهم در این میدان گازی است راه‌اندازی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 2 میلیارد فوت مکعب گاز از این میدان به شبکه سراسری تزریق و ارسال شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: برای توسعه فازهای 12 تا 24 پارس جنوبی بیش از 50 میلیارد دلار، قرارداد سرمایه‌گذاری داشته‌ایم که تاکنون حدود 40 میلیارد دلار از این میزان اعتبار، تامین شده و تحقق یافته است و امیدواریم به زودی شاهد تامین منابع و تکمیل فازهای در دست احداث باشیم.

شعبان‌پور تاکید کرد: پارس جنوبی در مسیر رشد و توسعه و پیشرفت قرار دارد و در سال جاری با همه توان و ظرفیت برای تکمیل و توسعه فازهای در دست اجرا اهتمام می‌ورزیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 18 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 13950218000469 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین