پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۶۹۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: شهرستان ری با ذخیره‌سازی بیش از ۹۰ درصد کالاهای کشور بزرگ‌ترین مرکز دپوی کشور محسوب می‌شود.

شعارسال: عزیزالله افضلی  با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی شهرستان ری اظهار داشت: شهرستان ری به جهت قرارگیری در کریدور جنوب به شمال و غرب به شرق کشور از موقعیت مناسبی برخوردار است، در شمال شهرستان کریدور آزادگان و جاده‌های مواصلاتی اصلی قرار دارد که به‌صورت جاده ترانزیت شمال و جنوب استان تهران را به هم متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه استقرار فرودگاه امام خمینی(ره) و جاده ریلی قابلیت‌های قابل‌توجهی در شهرستان به وجود آورده است افزود: شهرستان ری بزرگ‌ترین مرکز دپوی کشور محسوب می‌شود به ‌طوری‌که بیش از 90 درصد از کالاهای کشور در بخش خصوصی یا عمومی در شهرستان ری ذخیره‌سازی می‌شود به عبارت دیگر عموم واحدهای انبارداری در مرکز شهرستان و بخش کهریزک قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری عنوان کرد: شهرستان ری دارای 2 منطقه ویژه اقتصادی است که تنها مناطق ویژه اقتصادی استان تهران نیز محسوب می‌شود و همچنین این شهرستان دارای 1500 هکتار منطقه آزاد در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) است.

افضلی در پایان خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها ضرورت توجه بیشتر به شهرستان ری را نشان می‌دهد که امید است با پیگیری و همکاری سایر مسئولان بتوان به نحو شایسته از فرصت‌ها جهت پیشرفت این شهرستان و استان تهران استفاده کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22آبان 1397 ، کدخبر:1874490 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین