پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۷۴۴۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
رئیس دانشگاه پیام‌نور از وضعیت استخدامی کارکنان دانشگاه خبر داد و گفت: ۸۹۴ نفر از اعضای هیأت علمی که چندسال قبل جذب شده بودند، تعیین تکلیف شدند.

شعار سال: محمدرضا زمانی ساماندهی نیروی انسانی را یکی از مهم ترین سیاست های دانشگاه عنوان کرد و در تشریح جزئیات وضعیت رسیدگی به پرونده تبدیل وضعیت کارکنان علمی گفت: از مجموع ۸۹۴ پرونده متقاضی عضویت هیأت علمی دانشگاه پیام نور، موضوع پیمانی شدن ۴۱۲ پرونده مورد موافقت قرار گرفته و احکام بخش زیادی از آن ها صادر شده و بقیه نیز در حال صدور است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور با اعلام اینکه از این تعداد، ۳۶۲ متقاضی دیگر نیز موفق به کسب تاییدیه هیات اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه برای دریافت حکم پیمانی شده‌اند، گفت: مجوز لازم برای این تعداد از هیأت امنای دانشگاه اخذ شده است.

وی با عنوان اینکه ۲۴ نفر از همکاران علمی پیش از این استعفاده داده و ۲۸ پرونده نیز در حال اخذ صلاحیت عمومی هستند، تصریح کرد: ۶۸ پرونده دیگر نیز با توجه به مجوز هیات امنا به دلیل لزوم ارتقای وضعیت آموزشی و پژوهشی، برای تکمیل پرونده فرصت داده شده استرئیس دانشگاه پیام‌نور ابراز امیدواری کرد: چنانچه کارکنان علمی در مهلت مقرر بتوانند شرایط آموزشی و پژوهشی را احراز کنند، در اولین فرصت به عنوان عضو هیأت علمی پیمانی ادامه خدمت خواهند داد.

زمانی در پایان گفت: خوشبختانه طی جلسات متعدد از ابتدای سال تاکنون، تمامی ۸۹۴ همکار علمی تعیین تکلیف شده اند و هم اکنون مشکلی به نام پیمانی مشروط و یا دستیار علمی که تعیین تکلیف نشده باشند، در دانشگاه پیام نور وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آنا، تاریخ انتشار 14 آذر 97، کد مطلب: 331665، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
س.ح75
واقعا بده که یک نفر سالها در دانشگاه های این کشور درس میده ولی امنیت شغلی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین