پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
روح الله براتیان اظهار داشت: بر اساس وعده آقای روستا معاون بازآفرینی وزارت کشور مقرر شد که در خرداد ماه امسال 10 هزار تن قیر به بجنورد تخصیص پیدا کند که هنوز چیزی به دست ما نرسیده است و این امر محقق نشده است.

شعارسال: شهردار بجنورد از عدم تخصیص قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر خاکی بجنورد خبر داد.

روح الله براتیان  اظهار داشت: بر اساس وعده آقای روستا معاون بازآفرینی وزارت کشور مقرر شد که در خرداد ماه امسال 10 هزار تن قیر به بجنورد تخصیص پیدا کند که هنوز چیزی به دست ما نرسیده است و این امر محقق نشده است.

وی در ادامه افزود: از این مقدار قیری که قول داده بودند، طی تماسی که معاون باز آفرینی وزارت کشور با بنده داشتند حواله 475 تن قیر آزاد شده است. اما این مقدار خیلی ناچیز است.

براتیان در خصوص تحقق نیافتن وعده اتمام آسفالت معابر خاکی بجنورد گفت: قول داده بودیم که امسال تمام معابر خاکی را آسفالت کنیم اما افزایش قیمت آسفالت از 860 هزارتومان به 4.5میلیون تومان باعث شد تا این امر محقق نشود.

وی علت تاخیر در تخصیص قیر دولتی به بجنورد را دعوای وزارت کشور با وزارت نفت دانست و خاطرنشان کرد: در سال جاری حتی 1 لیتر قیر به استان داده نشده است. در حال حاضر 3 هفته است که در سامانه تحویل قیر ثبت نام کرده‌ایم و مقرر شد طی هفته آینده مقداری قیر تحویل بجنورد شود.

شهردار بجنورد در ادامه با تاکید بر اینکه نیاز معابر خاکی بجنورد به قیر، 5 هزارتن می‌باشد افزود: این مقدار قیر تخصیص یافته تنها 5 محله از بجنورد را تحت پوشش قرار می‌دهد که امیدواریم تا پایان سال و با توجه به شرایط آب و هوایی این امر تحقق پیدا کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19آذر 1397 ، کدخبر:1895404 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین