پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۱۷۷۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
رئیس دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها در شرایط بحرانی مالی قرار دارند تاکید کرد: متاسفانه با گذشت حدود 9 ماه از سال تنها حدود 47 درصد از بودجه جاری را دریافت نمودیم که این مسئله فشار سنگینی از لحاظ مالی به دانشگاه‌ها وارد کرده است

شعارسال:رئیس دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها در شرایط بحرانی مالی قرار دارند تاکید کرد: متاسفانه با گذشت حدود 9 ماه از سال تنها حدود 47 درصد از بودجه جاری را دریافت نمودیم که این مسئله فشار سنگینی از لحاظ مالی به دانشگاه‌ها وارد کرده است.

دکتر ذاکری ، ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت تخصیص بودجه دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بودجه سال 97 دانشگاه‌ها حدود 70 درصد تخصیص یافته است. یعنی سازمان برنامه و بودجه به قول خود در این زمینه عمل کرده است اما مشکلی که وجود دارد خزانه گام بعدی یعنی واریز بودجه را انجام نداده است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ در ماه جاری دانشگاه‌ها با مشکلات شدید بودجه‌ای مواجه هستند و هنوز برای این ماه بودجه خود را دریافت نکرده‌ایم و به شدت تحت فشار هستیم و به مشکلات جدی مالی رسیدیم. امیدوار هستیم مسئولان توجه جدی در این زمینه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه با گذشت 9 ماه از سال حدود 47 درصد بودجه جاری را دریافت کردیم گفت: این در حالیست که باید ما حدود 70 درصد بودجه امسال را دریافت می‌کردیم و در حال حاضر بدهی‌هایی که به خارج از دانشگاه و اساتید و سازمان‌های مرتبط با دانشگاه و طرف قرارداد در خصوص خرید و نگهداری تجهیزات داریم با مشکل مواجه شده است و امیدوار هستیم قولی که سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت این مبلغ تا یک ماه آینده به دانشگاه‌ها داده است عملی شود. اما امروز در شرایط بحرانی قرار داریم.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار30 آذر 97، کدخبر: 97092914885، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین