پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۱۹۲۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی با بیان اینکه اساسنامه دانشگاه های غیرانتفاعی تا آخر سال به این دانشگاه ها ابلاغ می شود از حذف یک بند اساسنامه خبر داد.

شعارسال: علی آهون منش درباره ثبت و اصلاح اساسنامه دانشگاه های غیرانتفاعی گفت: دانشگاه های غیر انتفاعی از وزارت علوم درخواست کرده بودند اساسنامه این دانشگاه‌ها را اصلاح و ابلاغ کند.

وی ادامه داد: درحال حاضر اساسنامه دانشگاه ها و مراکز غیر دولتی اصلاح شده است، منتهی اساسنامه برخی از موسسات غیرانتفاعی ثبت اولیه نداشت که به آنها تا اردیبهشت ۹۸ مهلت داده شد نسبت به ثبت و اصلاح اساسنامه خود اقدام کنند.

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی افزود: در اساسنامه اصلاح شده بندی که می گوید در صورت فوت کسی که سرمایه آورده و یا انحلال موسسه، اموال موسسان به وزارت علوم می رسد، حذف شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:11اسفند1397 ، کدخبر: 4556758: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین