پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: متاسفانه تعهدات بیمه‌های تکمیلی به فرهنگیان و به ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش اصلا معقولانه نیست، به طوریکه در برخی مشکلات درمانی نظیر دندانپزشکی خیلی ضعیف است.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: متاسفانه تعهدات بیمه‌های تکمیلی به فرهنگیان و به ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش اصلا معقولانه نیست، به طوریکه در برخی مشکلات درمانی نظیر دندانپزشکی خیلی ضعیف است.

 طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر تحصن معلمان در مدارس قزوین در راستای تحقق مطالبات صنفی و پرداخت حقوق معوقه آنها مطرح شده که برای پیگیری موضوع با مدیرکل آموزش و پرورش استان مصاحبه‌ای انجام شده است.

خیرالله رحمانی درمورد تحصن معلمان در مدارس اظهار کرد: اینکه فرهنگیان دارای مطالبات به حقی هستند بر کسی پوشیده نیست، اما اخبار منتشر شده پیرامون عدم حضور معلمان در کلاس‌های درس را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: براساس اخبار واصله از مناطق، تعدادی از معلمان در زنگ تفریح مدارس با در دست گرفتن دست نوشته و پلاکارد و انتشار آن در فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به مشکلات معلمان نشان دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به علل اعتراض معلمان عنوان کرد: عدم تطابق حقوق فرهنگیان با تورم و گرانی، پایین بودن سقف بیمه‌های تکمیلی و تعهدات آنها در قبال فرهنگیان و به ویژه بازنشستگان، بحث عدالت آموزشی و عدم پرداخت حق التدریس معلمان دلیل اعتراض معلمان است‌.

وی تصریح کرد: متاسفانه تعهدات بیمه‌های تکمیلی به فرهنگیان و به ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش اصلا معقولانه نیست، به طوریکه در برخی مشکلات درمانی نظیر دندانپزشکی خیلی ضعیف است.

رحمانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات معلمان گفت: مطالبات معوقه سال ۹۶-۹۷ نیروهای بسته حمایتی یا خرید خدمات با توجه به مصاحبه‌های وزیر و معاون پشتیبانی وزیر مقرر شده تا پایان سال جاری پرداخت شود.

وی در پایان گفت: ما پیگیر رفع مشکلات بوده و به نمایندگی از جامعه شریف فرهنگیان پیگیر رفع مشکلات و احقاق حقوق آنها از طریق مسئولان وزارتخانه هستیم، اما تعیین کننده میزان بودجه و تصمیم گیرنده نیستیم.


 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبح قزوین ، تاریخ انتشار : 15اسفند 97، کد خبر:334383 www.sobheqazvin.ir،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
معلومه که نیست واقعا بیمه تکمیلی فرهنگیان در واقع هیچی نداره نه برای دندون نه برای چشم برای هیچی عملا انگار بیمه ای وجود نداره فقط اسمش رو یدک میکشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین