پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۰۵۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به جذب اعضای هیات علمی گفت: این دانشگاه با دو دانشگاه صنعتی مهم کشور قرارداد دو جانبه امضا کرد.

شعار سال: محمد آقاجانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در مراسم چهاردهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تأسیس مرکز امور هیئت علمی در دانشگاه یکی از اقدامات مهم دانشگاه در زمینه تکریم اعضای هیئت علمی و توجه به نیاز و رفاه آنان بود که انجام شده است و همه امور هیئت علمی در آن تجمیع شد.

آقاجانی افزود: با توجه به کمبود هیئت علمی در دانشگاه،
۳۰۰ نفر هیئت علمی جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت جذب نخبگان و بدون طی کردن بوروکراسی اداری جذب شدند. تدوین و ارائه کارنامه برای اعضای هیئت علمی از دیگر اقدامات این حوزه بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در مورد برخی از رشته‌هایی که نیاز به حضور اعضای هیئت علمی در بالین بود و یک گسستی در زمینه بالین و آموزش ایجاد شده بود، نیز بازنگری صورت گرفت و به کمک دانشکده‌ها، اعضای هیئت علمی این رشته‌ها در کنار دانشجویان خود در بیمارستان‌ها حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به مباحث مدیریتی در گروه پزشکی برای دانشگاه مهم بود و از همین رو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وارد عرصه تربیت نیروی تخصصی و مدیریتی نظام سلامت شد. یکی از اهداف دانشگاه نسل چهارم، توسعه بین المللی و افزایش تبادلات بین المللی بین دانشگاهی است. متأسفانه تحریم‌های ظالمانه بر این تبادلات تأثیر گذاشته است و توسعه بین المللی به سختی انجام می‌شود.


آقاجانی
از تأسیس دفتر ارتباط با صنعت در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از ارکان ارتباط صنعت و دانشگاه خبر داد و گفت: با دو دانشگاه صنعتی مهم کشور نیز قرارداد دو جانبه امضا کردیم تا بتوانیم در کنار هم فعالیت کنیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تدوین و ابلاغ ضوابط ارتقای اخلاق حرفه‌ای و پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و گفت: با ابلاغ این ضوابط، ارزیابی دستیاران بر اساس آن صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به دستاورد‌های تولید علم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال
۹۷ گفت: با وجود محدودیت‌ها در سال ۹۷ توانستیم ۳۶.۵ درصد رشد کمی و ۴۹ درصد رشد کیفی تولیدات علمی داشته باشیم و در رتبه بندی لایدن نیز ۴۰ رتبه ارتقا یافتیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 10 اردیبهشت 98، کد مطلب: 760935: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
وجود هیات های علمی در دانشگاهها از ضرورتهای اموزش است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین