پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه در آیینی و با حضور مسئولان استانی معارفه شد.

شعارسال: آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه صبح روز چهارشنبه با حضور رئیس سازمان امور عشایری و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این آئین از خدمات حسن احمدی قدردانی و بهزاد محمدی به عنوان مدیرکل جدید امور عشایری استان کرمانشاه معرفی شد.

حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این آئین اظهار داشت: با نگاه به آیات و روایات در می‌یابیم روزه داری منوط به امساک از ۹ چیز است که به روزه عمومی معروف است اما اگر به زندگی متقین و عرفا نگریسته شود روزه متقین و عارفان هم دیده می‌شود که در آن علاوه بر آنچه در فقه گفته شده ارتکاب گناه نیز موجب افطار روزه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در روزه متقین باید اعضا و جوارح هم روزه باشد عنوان کرد: بزرگترین دشمن انسان شهوت و هوای نفس است که این مبارزه در روزه متقین خود را نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: نظام ما مبتنی بر فقه و تشیع و نخستین حکومت برگرفته از تفکرات اهل بیت و رسول اکرم است که خدمت در آن به عنوان خدمت گذار عبادت است.

وی افزود: با وجود مشکلات و کم و کاستی‌هایی که در کشور وجود دارد از آنجا که در این حکومت قوانین الهی برپا می‌شود و به مردم خداجو خدمت می‌کند خدمت نوعی عبادت است.

به گفته حجت الاسلام یوسفی نیا عشایر بعد از کشاورزان بدون داشتن هزینه‌ای برای نظام برای تحقق اقتصاد مقاومتی در تلاش هستند در نتیجه هر اندازه مشکلات آنها از جمله تسهیل مسیرهای کوچ رو عشایر و کشاورزان گام برداشته شود به آنها خدمت کرده‌ایم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت1398 ، کدخبر: 4611476: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین