پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری قزوین برگزار شد، بیان داشت: باید گروهی از صاحب نظران و نخبگان دانشگاهی برنامه ای جهت رشد فرهنگ ایثار تدوین کرده و آن را در جامعه نهادینه کنند. وی افزود:اجرای تمام قوانین مربوط به ایثارگران و مفاد قانونی آنها برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است
شعار سال:عبدالمحمد زاهدی گفت: اجرای تمام قوانین مربوط به ایثارگران و مفاد قانونی آنها برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است و هرگونه ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری هم در این خصوص به دستگاه ها باید اجرا شود.

ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ ایثار در سطوح مختلف جامعه
 
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین عصر شنبه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری قزوین برگزار شد، بیان داشت: باید گروهی از صاحب نظران و نخبگان دانشگاهی برنامه ای جهت رشد فرهنگ ایثار تدوین کرده و آن را در جامعه نهادینه کنند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نه به صورت شعاری بلکه در قالب عمل از همان صدر اسلام وجود داشته و در واقع شهادت اوج ایثار است اما دامنه این ایثار باید افزایش یابد.

وی اظهار داشت: اینکه امروز به محض گران و کمیاب شدن یک کالا مردم برای خریدن آن صف بکشند ظلم به همنوع و به نوعی ضد ایثار است و به کشور صدمه می زند.

زاهدی با بیان اینکه چنین اعمال و اعتقاداتی ایجاب می کند که ایثار و شهادت توسعه یابد گفت: به منظور تحقق این امر به نظر می رسد باید گروهی از صاحبنظران و نخبگان دانشگاهی برنامه ای جهت رشد فرهنگ ایثار در مردم تدوین کنند.

استاندار افزود: فرهنگ مساله ای عمومی است و باید به گونه ای رشد کند که مردم ما بتوانند در برابر هر سختی از جمله گرانی، تحریم، خشکسالی، بی آبی و جنگ مقاومت و ایستادگی کنند.

زاهدی افزود: متاسفانه کشور به قدری با مشکلات متعدد رو به رو است و حتی جلسات ما برای حل مسایل بسیار پیش پا افتاده و قابل حل گرفته می شود اما از کارهای مهمتری مانند فرهنگسازی غافل مانده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:اجرای تمام قوانین مربوط به ایثارگران و مفاد قانونی آنها برای همه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است و هرگونه ابلاغ حکم دیوان عدالت اداری هم در این خصوص به دستگاه ها باید اجرا شود.

استاندار با اشاره به برخی مشکلات اعتباری در خصوص اجرای قوانین اضافه کرد: زمانی در سال های قبل اعتبارات تمام دستگاه های اجرایی در داخل استان ها متمرکز بود اما به تدریج اختیارات از استان ها گرفته و به سازمان های مرکزی داده شد که به خاطر گرفتاری های زیاد نمی توانند به همه پاسخ دهند.

زاهدی ادامه داد: در حال حاضر شورای برنامه ریزی استان فقط برای 20 درصد اعتبارات می تواند تصمیم بگیرد و درخصوص 80 درصد آن با الزامات قانونی از سوی مرکز تصمیم گیری می شود.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما به دلیل موقعیت استراتژیک که در مسیر شرق و جنوب شرق آسیا به اروپا بوده و همچنین دارا بودن منابع عظیم نفت و پیروزی انقلای اسلامی همواره در معرض تهدید و توطئه ها بوده و تاکنون نیز این تهدیدها تمام نشده است به همین جهت باید همیشه آمادگی خود را در برابر دشمنان حفظ کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29اردیبهشت1398،کدخبر:847870،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
بسیار کار پسندیده ای هستش اما واقعا به نظر من شهامت می خواد ایثار کردن کاره هرکس نیست باید اطلاع رسانی و تبلیغات درستی دراین خصوص برای آگاهی بیشتر مردم فراهم بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین