پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
شرکت کاله درباره وقوع آتش‌سوزی در کارخانه این شرکت در عراق اطلاعیه‌ای صادر کرد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی گروه سولیکو در اطلاعیه رسمی شرکت کاله آمده است:

کارخانه کاله در کربلا دچار آتش سوزی شد.

شب گذشته هفتم خرداد ماه 1398, کارخانه کاله واقع در کربلا دچار آتش سوزی گسترده گردید و علی‌رغم تلاش نیروهای امدادی بخش اعظم کارخانه‌ لبنی در آتش سوخت.

با نهایت تاثر و تالم به اطلاع می‌رسانیم که یک نفر از پرسنل ایرانی مشغول در شرکت‌های پیمانکار مجموعه کاله در عراق، در این حادثه فوت شده‌اند و وضعیت یک نفر دیگر هنوز مشخص نیست.

در راستای تنویر افکار عمومی پیرامون بروز این حادثه، بر خود لازم می‌دانیم که در مورد چند موضوع اطلاع رسانی کنیم:

1- کارخانه کاله، از سال 1395 در شهر کربلا فعالیت خود را با تولید محصولات مختلف لبنی و گوشتی آغاز کرده است که طبق برآورد کنونی حدود 90 درصد کارخانه لبنی در اثر آتش‌سوزی تخریب شده است که میزان خسارت وارده، بالغ بر 80 میلیون دلار برآورد می‌شود.

2- تا راه‌اندازی مجدد کارخانه لبنی کاله در عراق، تمام نیروهای ِ شاغل در این کارخانه، در سایر بخش‌های سازمان همکاری خود را با کاله ادامه خواهند داد و هیچ گونه نگرانی در مورد آینده شغلی آنها وجود ندارد.

3- علی رغم سرایت آتش سوزی به کارخانه گوشتی کاله، آسیب چندانی به این بخش وارد نشده و فعالیت‌های کارخانه گوشتی از فردا به حالت عادی ادامه خواهد یافت.

4- به نقل از مقامات مطلع عمدی بودن آتش سوزی محتمل است و لازم به ذکر است که تیم حقوقی و عملیاتی گروه سولیکو با جدیت پیگیری موضوع را تا مشخص شدن کلیه ابعاد این حادثه از طریق مراجع ذی صلاح ادامه خواهد داد.

5- کارخانه لبنی کاله در عراق ثمره سرمایه‌گذاری و تلاش همدلانه‌ی متعهدترین و پرتلاش‌ترین نیروهای عراقی و ایرانی است که سالیان طولانی، در کنار یکدیگر برای گسترش روابط اقتصادی و تحقق منافع مشترک دو سرزمین تلاش کرده اند. احیای ِ ثمره‌ی تلاش‌های آنها وظیفه همه‌ی ماست.

6- بازسازی این سرمایه مشترک که رونق صادارت و ارزآوری برای مردم ایران و اشتغال زایی و تامین محصولات غذایی با کیفیت برای مردم عراق نتیجه‌ آن است، نیاز به حمایت‌های ویژه هر دو دولت دارد.

در پایان برای همکار ِ از دست رفته‌مان، آمرزش و آرامش و برای بازماندگان ایشان صبر و سلامتی از خداوند مسالت داریم.

امیدواریم زین پس با همکاری ِ هر دو دولت و همدلی هر دو ملت دیگر شاهد بروز حوادث این چنینی نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 خرداد 98، کد مطلب: 2022261: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین