پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
سمنبر میرزایی درباره برنامه‌ها و دستورکارهای خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار کرد: حدود یک ماه است که سرپرست این واحد دانشگاهی شده‌ام، اشکالات موجود آسیب‌شناسی شده و در نخستین گام و برنامه، نظم و انسجام اداری باید تقویت شود، در این مدت هم تلاش‌های زیادی در این راستا انجام شده است.

شعارسال: سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: زرند از جمله شهرهای صنعتی و معدنی استان کرمان است که بنا داریم جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی بر این محور انجام شود.

سمنبر میرزایی  درباره برنامه‌ها و دستورکارهای خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار کرد: حدود یک ماه است که سرپرست این واحد دانشگاهی شده‌ام، اشکالات موجود آسیب‌شناسی شده و در نخستین گام و برنامه، نظم و انسجام اداری باید تقویت شود، در این مدت هم تلاش‌های زیادی در این راستا انجام شده است.

وی افزود: این واحد دانشگاهی به دلایل مختلف از جمله کاهش دانشجو با مشکل مالی دست‌ به‌ گریبان است، با این‌ حال با توجه به اقداماتی که در زمان مدیریت قبلی انجام‌ شده، بارقه‌ها و روزنه‌های امیدی ایجاد شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند یادآور شد: این واحد دانشگاهی در زمینه رشته‌های پرداوطلب با کمبود و کسری دانشجو مواجه است و چون رشته‌ها ارتباط چندانی با صنعت ندارد در جذب دانشجو با مشکل مواجه هستیم. با جابه‌جایی رشته و تلاش‌هایی که در حال انجام آن هستیم با همکاری وزارتخانه و سازمان مرکزی، معضلات موجود به‌ سرعت برطرف می‌شود.

میرزایی گفت: پیگیری مسائل دانشگاه بر اساس قواعد و مقررات از دیگر برنامه‌هاست. از نظر بنده اهمیت زیادی دارد، ضوابط و مقرراتی که از دبیرخانه استان ابلاغ می‌شود بدون کم و کاست پیگیری و اجرا شود.

وی افزود: جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و با توجه به اینکه زرند از جمله شهرهای صنعتی و معدنی استان کرمان است بر اساس این بینش درصدد جذب دانشجو هستیم تا از طریق مرکز رشد دانشگاه بین صنعت و دانشگاه ارتباط ایجاد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند را از این خمودی خارج کنیم.

ایجاد نیروگاه خورشیدی و ورود به حوزه کشاورزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند یادآور شد: سازمان مرکزی برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای به واحدهای دانشگاهی اجازه فعالیت داده که این واحد ظرفیت خوبی برای فعالیت در زمینه درآمدهای غیرشهریه‌ای دارد، با توجه به نیروی انسانی و زیرساخت‌هایی که در این واحد دانشگاهی موجود است، می‌توان در زمینه درآمدهای غیرشهریه‌ای فعال شد؛ به‌عنوان مثال با توجه به شرایط طبیعی و تابش نور خورشید در این منطقه برای ایجاد یک نیروگاه خورشیدی، درخواست مجوز داده‌ایم و در حال پیگیری هستیم.

میرزایی خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که برای ایجاد درآمد غیر‌شهریه‌ای می‌توانم بیان کنم، ورود در عرصه کشاورزی است، این واحد دانشگاهی حدود ۳۵ هکتار زمین بدون مصرف دارد و زمینه خوبی برای راه‌اندازی فعالیت کشاورزی است که در این زمینه باید با ما همکاری شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار : 10 خرداد 98، کد خبر: 384373،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
الان دانشگاه رفتن و درسخواندن خیلی راحت شه الان کار پیدا کردن و اشتغالزایی سخت شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین