پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۲۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
گردهمایی مدیران مسئول نشریات دانشجویی امروز در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که وزارت علوم به دنبال سایر اقدامات خود حضور خبرنگاران را در این رویداد مهم فرهنگی دانشگاه‌ها ممنوع کرد.

شعارسال: گردهمایی مدیران مسئول نشریات دانشجویی امروز در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که وزارت علوم به دنبال سایر اقدامات خود حضور خبرنگاران را در این رویداد مهم فرهنگی دانشگاه‌ها ممنوع کرد.

برگزاری این گردهمایی که در نهایت به برگزاری انتخابات و تعیین اعضای دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم ختم می‌شود به گونه‌ای استارت خورد که فضای پنهان کاری و در پی آن انتقاد دانشجویان را به دنبال داشت.

این گردهمایی که قرار بود در اردیبهشت ماه برگزار شود به دلایل نامعلوم توسط وزارت علوم به تعویق افتاد و زمانی را برای برگزاری این انتخابات در نظر گرفتند که فرجه امتحانات دانشگاه‌ها آغاز شده و تعداد کمتری از دانشجویان می‌توانند در این رویداد مهم فرهنگی شرکت کنند.

عسگری: این گردهمایی فقط کارگاه نشریات است!

پس از اعلام اینکه این گردهمایی قرار است به دور از فضای رسانه‌ای برگزار شود به سراغ محمد هادی عسگری، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم رفتیم که در پاسخ به اینکه آیا این گردهمایی قرار است رسانه‌ای شود یا خیر، گفت: متاسفانه خیر؛ و دلیل این پاسخ خود را اینگونه اعلام کرد که قرار است در این گردهمایی سه روز کارگاه آموزشی برگزار شود در صورتی که از همان ابتدا برنامه برگزاری این گردهمایی برگزاری انتخابات اعضای شورای ناظر بر نشریات دانشجویی است.


ممنوع کردن حضور رسانه‌ها در این گردهمایی فرهنگی، دانشجویی توسط وزارت علوم فقط به امسال ختم نمی‌شود و سال گذشته نیز از حضور خبرنگاران ممانعت به عمل آمد و پس از برگزاری جلسه اعتراضات دانشجویان آغاز شد. بنا به گفته دانشجویان در انتخابات شورای نشریات تخلفاتی صورت گرفت و افرادی در این گردهمایی حضور داشتند که ارتباطی به نشریات نداشتند.

احتمال تخلف در انتخابات شورای ناظر بر نشریات

به گفته برخی از نمایندگان نشریات دانشجویی، احتمال تخلف در انتخابات شورای ناظر بر نشریات دانشجویی زیاد است به همین دلیل حضور خبرنگاران را ممنوع کردند.

حالا مشخص نیست که قرار است در این محفل به اصطلاح فرهنگی که توسط معاونت فرهنگی وزارت علوم تدارک دیده شده چه اتفاق خاصی رخ دهد که اینگونه مانع حضور خبرنگاران در این جلسه می‌شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398 ، کدخبر:768391 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین