پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در سال ۹۷ تعداد ۹۵ تعاونی با ۹۹۲ نفر عضو و سرمایه گذاری بیش از ۴ میلیارد ریال در لرستان تشکیل شده است.

شعارسال: علی آشتاب در جلسه هماهنگی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر، یکی از عوامل بسیار موثر در توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور را وجود روحیه جمعی و فضای همکاری اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصادی با تعاون، همکاری و استفاده از خرد جمعی از دوام و بقای بیشتری برخوردارند و می‌توانند در ایجاد فرصت‌های شغلی بادوام و اثرگذار باشند.

وی افزود: در این راستا در سال ۹۷ تعداد ۹۵ تعاونی با ۹۹۲ نفر عضو و سرمایه گذاری بیش از ۴ میلیارد ریال و اشتغال ۷۹۲ نفر در لرستان تشکیل و در حال فعالیت هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به توانمند سازی بخش تعاون با آموزش‌های تخصصی و عمومی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: معاونت تعاون در سه بخش ترویج، آموزش و تشکیل تعاونی‌ها فعالیت دارد که در این ارتباط در سال ۹۷ با برگزاری دوره‌های آموزشی ۶۶ هزار و ۸۵۷ نفر ساعت ویژه مدیران و اعضای تعاونی‌ها برگزار و آموزش‌های عمومی و تخصصی با هدف افزایش سطح آگاهی و دانش مدیران و اعضای تعاونی‌ها، ارائه شده است.

آشتاب در ادامه به برگزاری چهاردمین جشنواره تعاونی های برتر استان اشاره کرد و گفت: با شروع ثبت نام تعاونگران در این جشنواره تاکنون تعداد ۴۳۵ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار ثبت نام شدگان در شهرستان های بروجرد و الیگودرز بوده است.

وی، فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی را از اهداف این جشنواره عنوان کرده و اظهار داشت: تمامی شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی در گرایش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صنوف خدماتی، اعتباری، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، دانش بنیان، سهامی عام، بنیاد تعاون و کارآفرینی می‌توانند در این جشنواره از طریق سایت http://taavonibartar.mcls.gov.ir/ ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان ساخت: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله و همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه با هدف تجلیل از تعاونگران برتر برگزار می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23خرداد1398 ، کدخبر: 4639829: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین