پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۴۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
«دکتر رضا غیاثوند»:سنگدان و دل، جزو گوشت احشابی محسوب می‌شوند و از نظر نوع پروتیئن و ساختار شبیه گوشت هستند و تقريبا از نظر ارزش غذایی، تفاوتی با گوشت معمولی ندارند.
شعار سال: یکی از کاربران پرسیده‌اند آيا می‌توان سنگدان مرغ را جايگزين گوشت قرمز كرد؟ لطفا در صورت مضر بودن، علت را توضيح دهيد.
آيا می‌توان سنگدان مرغ را جايگزين گوشت قرمز كرد؟
 «دکتر رضا غیاثوند» متخصص تغذیه بالینی و رژیم شناسی به این پرسش پاسخ داد.

سنگدان و دل، جزو گوشت احشابی محسوب می‌شوند و از نظر نوع پروتیئن و ساختار شبیه گوشت هستند و تقريبا از نظر ارزش غذایی، تفاوتی با گوشت معمولی ندارند.

باوجود اينكه شکل ظاهری و رنگ تيره سنگدان و دل مرغ به دليل انقباض ماهيچه‌ها، مانند گوشت قرمز است، در گروه گوشت‌های سفید دسته‌بندی مي‌شوند.

سنگدان و دل از نظر تغذیه‌ای بسیار مفید هستند چون چربی جامد ندارند و پروتئین‌شان باکیفیت بالاست اما بهتر است بدانيد مصرف جگر مرغ برای سلامت مضر است زيرا مواد سمی، دارو و آنتی‌بيوتيك‌هایی كه به مرغ داده می‌شود، در جگر و چربی زير پوست مرغ جمع می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر،تاریخ انتشار:26خرداد1398،کدخبر:49887،hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین