پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با صدور حکمی امیر چراغعلی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا (سمیکو) منصوب کرد.

شعارسال: عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور شرکت‌های این گروه خودروسازی در آئین معارفه چراغعلی با اشاره به سابقه و تجربیات وی در مسئولیت‌های قبلی اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا دارد، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر حضور مدیری توانمند، کوشا، جدی و پیگیر برای هدایت آن تاکید داشتند که برهمین اساس به آقای چراغعلی ماموریت داده شد تا هدایت این گروه را به عهده بگیرد.

مسیبی ادامه داد: شرکت سمیکو به دلیل سهامداری و مشارکت کارکنان و پرسنل سایپا جایگاه ویژه‌ای در راهبرد‌های کلان گروه دارد و بی‌شک با حضور آقای چراغعلی در راس مدیریت آن، شاهد اتفاقات خوبی در آن خواهیم بود.

چراغعلی با مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت، پیش از این در سمت‌هایی نظیر معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا، عضو هیأت‌مدیره شرکت سایپا یدک، معاون اداری و توسعه منابع انسانی مگاموتور و مدیر ارتباطات مگاموتور مشغول فعالیت بوده است.

وی جایگزین محمدرضا حیدری کرد زنگنه شده که تا پیش از این مدیرعاملی شرکت سمیکو را برعهده داشت و اخیرا بازنشسته شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت قطره، تاریخ انتشار: 3تیر1398 ، کدخبر: 47689374: www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین