پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۴۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
در جلسه مشترک دیدار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اعضای کمیته دائمی کنگره خلق شهرداری شانگهای در اصفهان،برگسترش خطوط متروی اصفهان با همکاری چین تاکید شد.

شعار سال: در این نشست مشترک، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: مترو اصفهان آخرین پروژه‌ای است که با کشور چین به صورت مشترک انجام شده و بیش از یکسال است که مردم اصفهان از این پروژه در حال استفاده هستند و به دنبال گسترش خطوط مترو اصفهان با استفاده از فناوری‌های کشور چین هستیم.

فتح الله معین گفت:در تاریخ دو کشور شما کمتر می‌بینید که ارتباطات قوی نباشد و به نظر می‌رسد که سابقه تاریخی ارتباطات به عنوان میراثی به دست ما رسیده است، و وظیفه همه ما حفظ و تقویت رابطه بین این دو شهر بزرگ است و اطمینان دارم شما نیز علاقه به گسترده تر شده این رابطه دارید و مستحکم تر شدن آن دارید.

وی افزود: مردم اصفهان به لحاظ تاریخی علاقه زیادی جهت بازدید از چین نشان می دهند و همواره دیده هر کس از چین بازدیدی داشته از میراث فرهنگی و فناوری های موجود در آن کشور تعریف کرده است.

معین تصریح کرد: تصمیمات غیر عادلانه ای که در مورد کشور ایران از جمله تحریم ها گرفته شد برخی از ارتباطات را کاهش داد اما یقین داریم ارده ملت ها بیشتر از شرایط تحمیلی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان به دنبال توسعه روابط سازنده اصفهان با شهر های چین هستیم اولین شهرهایی که خواهرخواندگی با اصفهان داشت، شهر شیانگ بود و بیشترین ارتباط ما با شرکت های صنعتی واقع در شانگهای چین بوده و هست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بنا بر تصمیم دولت ایران مدتی است گردشگران کشور چین بدون دریافت ویزا می‌توانند به ایران سفر کنند و با این اتفاق گردشگری بین دو کشور و مبادلات اقتصادی افزایش خواهد داشت.

معین درپایان گفت: اصفهان پس از تهران که پایتخت کشور محسوب می‌شود از مهمترین شهر های اقتصادی ایران است و آماده افزایش اقدامات میان دو شهر اصفهان و شانگهای هستیم و منتظر می‌مانیم تا طرف مقابل نیز برای توسعه روابط پیشنهادات خود را ارائه کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 870090: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
خوبه که از نیروهای خارجی استفاده میکنیم ولی بهتره که روزی برسه خودمون بتونیم به توسعه شهر و کشورمون کمک کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین