پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۵۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
استاندار خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی به نمایندگی از ملت ایران به استقبال رئیس جمهور آمدند تا پاسخ کوبنده‌ای به جهانیان و دشمنان دهند.

شعار سال: محمد علی شجاعی در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم استان، با اشاره به اینکه حضور مردم در این مراسم استقبال، پیوند ناگسستنی بین مردم، نظام انقلاب اسلامی و ریاست جمهور را به جهانیان نشان داده است، تصریح کرد: مردم نشان دادند که تا لحظه آخر در کنار دولت مردان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه مردم مهمترین سرمایه‌های ما در استان هستند، اضافه کرد: نگران بودیم که در استان سرعت پیشرفت کم بود و امیدواریم با توجه به مصوباتی که از طرف هیأت دولت برای استان خواهید داشت این سرعت در پیشرفت افزایش پیدا کند.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: با حضور مردم، استان را تبدیل به کارگاهی برای تلاش و سازندگی کرده ایم و به طور قطع با سرعتی چندین برابر قبل به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 23 تیر 98، کد مطلب: 98042311787: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین