پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۸۵۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
استاندار خراسان شمالی در دیدار با مدیران شورای اداری مخابرات استان که به مناسبت روز جهانی مخابرات و هفته ارتباطات برگزار شد گفت: حوزه مخابرات را می توان به عنوان پیش قراول توسعه و پیشرفت کشور و هر استان دانست.وی در ادامه با اشاره به پیشرفت بسیار مناسب حوزه مخابرات گفت : علیرغم تمام تحریمها ،خوشبختانه صنعت مخابرات کشور با وجود متخصصین توانمند رشد مناسبی داشته و تجربه نشان میدهد هر کاری که توسط متخصصین امر اداره می شود در همان حوزه گامهای موثرتری در جهت توسعه برداشته شده است.

شعار سالدکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی در جمع مدیران ستادی مخابرات استان ضمن قدردانی از تلاشهای مخابرات در زمینه توسعه زیر ساختهای ارتباطی استان اظهار داشت: این مجموعه بویژه در بحران سیل ابتدای سال جاری با فعالیت و عملکرد خوب خود ، همراهی بسیار خوبی در مدیریت بحران داشت.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت بسیار مناسب حوزه مخابرات گفت : علیرغم تمام تحریم ها ،خوشبختانه صنعت مخابرات کشور با وجود متخصصین توانمند رشد مناسبی داشته و تجربه نشان میدهد هر کاری که توسط متخصصین امر اداره می شود در همان حوزه گامهای موثرتری در جهت توسعه برداشته شده است.

دکتر شجاعی در ادامه خواستار بررسی دقیق نقشه فاوای استان و ترسیم برنامه های لازم در جهت رشد شاخصه های این حوزه با همکاری استانداری و مخابرات شد و اظهار داشت: مخابرات و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند به عنوان رابطی بین سازمانها و دستگاههای اجرایی مختلف از جمله دانشگاه ،صنعت و کشاورزی و ... باشد.

استاندار خراسان شمالی گفت: مخابرات با توجه به سرمایه گذاری های انجام داده در زمینه توسعه زیر ساختهای ارتباطی و مخابراتی علاوه بر همکاری و فعالیت در حوزه شرکتهای دانش بنیان ،استارت آپ ها و... می تواند در زمینه پیشگیری از حوادث غیر مترقبه و مدیریت بحران بسیار موثر بوده و با تجهیز دستگاههای اجرایی وسازمانهای مرتبط از جمله هواشناسی ، هلال احمر و ... به فناوریهای مخابراتی کمک شایانی در تسهیل امور و پیشگیری از بحران نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 30اردیبهشت 98، کد خبر: 848227، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین