پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶
دکتر محمدجواد فدایی استاندار کرمان گفت: در موضوع کودکان خیابانی اتهامی متوجه بهزیستی نیست. در این زمینه مسئولیت با بهزیستی است و دیگر دستگاه‌ها باید کمک و همکاری‌های لازم با این سازمان را داشته باشند تا تکلیف کودکان کار و خیابانی در استان کرمان هرچه زودتر روشن شود.
شعار سال :استاندار کرمان گفت: در موضوع کودکان خیابانی اتهامی متوجه بهزیستی نیست. در این زمینه مسئولیت با بهزیستی است و دیگر دستگاه‌ها باید کمک و همکاری‌های لازم با این سازمان را داشته باشند تا تکلیف کودکان کار و خیابانی در استان کرمان هرچه زودتر روشن شود.

 دکتر محمدجواد فدایی امروز 25 تیرماه در دیدار با کارکنان اداره کل بهزیستی استان کرمان به مناسبت هفته بهزیستی(22 تا 28 تیرماه) با تاکید بر اینکه کار در بهزیستی سخت و دشوار بوده و با حقوق و پاداش مادی قابل مقایسه نیست اظهار کرد: کار در بهزیستی بار معنوی دارد و برای خدمت به بخشی از جامعه است که مشکلاتی دارند و شما برای انسانیت و خدا خدمت می کنید.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص مراجعان بهزیستی و مشکلات جسمی و روحی این افراد، باید به این نکته توجه کرد که زحمات را با برخورد بد به هدر ندهیم که این موضوع نشان دهنده آن است که کار در بهزیستی از حساسیت زیادی برخوردار است.

فدایی تصریح کرد: مدیریت بدون مشارکت و فعالیت کارکنان موفق نمی شود و اگر فعالیت کارکنان سازمان های مختلف خوب نباشد، با هرچه ابزار، امکانات و برنامه ریزی خوبی که داشته باشیم، قطعا موفق نخواهیم شد و این موارد زمانی موثر است که کارکنان نیز فعالیت موثری داشته باشند.

وی در ادامه درباره دستمزدها بیان کرد: از مدیرکل می خواهیم گزارش دقیق و مستندی در زمینه درآمدها و حقوق کارکنان سازمان بهزیستی به استانداری ارائه کند تا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان بهزیستی کشور دهیم و این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و به هر میزانی که بتوانیم در استان و کشور بخش مادی زحمات همکاران بهزیستی را جبران کنیم، تلاش خواهیم کرد.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به به اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار جهت توسعه سامانه‌های توان‌به (برای سالمندان) و ناشنوایان استان افزود: در موضوع کودکان خیابانی اتهامی متوجه بهزیستی نیست. در این زمینه مسئولیت با بهزیستی است و دیگر دستگاه ها باید کمک و همکاری ها لازم با این سازمان را داشته باشند تا تکلیف کودکان کار و خیابانی در استان کرمان هرچه زودتر روشن شود.

فدایی اظهار کرد: این موضوع مهمی است و باید این کودکان جمع آوری و آموزش داده شده و برای آنها کار ایجاد شود و همه ما مسئول اجرای این موضوع با مدیریت سازمان بهزیستی هستیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: دریافت مجوز کمپ ماده 16 ویژه زنان دنبال شده اما هنوز اتفاقی نیفتاده و باید هر چه زودتر این مجوز دریافت شود که متاسفانه روند کند پیش می رود.

وی افزود: تفاوت حقوق دریافتی کارکنان قرادادی و پیمانی در همه دستگاه ها وجود دارد که از اختیارات استان خارج است و باید تصمیم ملی گرفته شود  بارها در این زمینه صحبت کرده ام و سعی می کنیم از طریق رییس جمهور یا معاون اول ایشان پیگیری کنیم.

تدوین سند سالمندی استان کرمان

"زهرا موسی پور" مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان در این دیدار اظهار کرد: در زمینه ساماندهی موسسات خیریه و سمن های فعال حوزه بهزیستی، منتظر آیین نامه خانه تشکل های وزارت کشور هستیم.

وی با اشاره به تدوین سند سالمندی استان کرمان افزود: امیدواریم این سند به زودی ابلاغ شود و دستگاه های اجرایی به آن توجه داشته باشند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:25تیر1398،کدخبر:98042513081،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین